Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset 1/2017

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Voisi teipata kaaran katolle kymmenen palovaroitinta ulisemaan ja bilistellä sitten pääkatua edestakaisin leikkien paloautoa.

Örfil

Guest
Muistaako väestörekisteri jotain mitä et itse muista?

Nyt kuulostaa mielenkiintoiselta eli mielikseltä.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
En uskalla väistikseen ottaa yhteyttä. Selviäisi vielä pahimmassa tapauksessa, että kuka tällä nimimerkillä kirjoittaa.

jjv

Arschloch
Se muistaa esim. sukunimen muutokset joita on tehty hetkohta syntymän jälkeen. Mä voisin olla vaikkapa JayS. Tai se vois muistaa osoitteet, joissa olen asunut.
Isäukolle tuota kautta selvisi äitinsä kuoleman jälkeen, että hän on äitinsä kanssa ollu sota-aikaan lyhyen aikaa kirjoilla jossain itärajan pitäjässä jossa tuskin ovat koskaan käyneet. Ei oo selvinny mikä oli homman idea. Varmaan evakkotukien huijaaminen :frank:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Jos lähtisi ajelulle kokeilemaan onko maaseudulla tiet aurattu. Lunta on noin 40 senttiä. Onneksi ei kaikki tuoretta.

Örfil

Guest
Täällä oli kylän päätiet eilen hirveessä kunnossa. Teitä ei ollut aurattu ja lumi petti renkaiden alla vieden autoa minne sattuu. Sekä naapuri että vaimo puhuivat että hyvä kun tiellä pysyi. Tiet oli sitten myöhään illalla aurattu höylällä. Hommia lienee ollut kalustolla niin, että pääsi tällainen tilanne päälle.

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
Veikkauksen joulukalenteriarvasta on jo paljastunut sen seitsemän lahjapakettisymbolia, eli enää yksi puuttuisi 5 000 euron voitosta. Jotenkin aavistan, miten tässä käy.

Örfil

Guest
Riippuu siitä, kenen kuusen alla räkkylätukko aattoiltana köllöttelee :ahem:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Netflixissä on kaikki Sharktornadot, eikä kukaan ole kertonut mulle mitään. Aivan täydellistä!

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Joulu on pelastettu! Äsken näin kun joulupukki käveli vankilan portista vapauteen.