Muistui taas mieleen tapaus. Hienoin hetkeni oli kun ihmettelin kämpilläni missä kalsarini ovat ja kaveri kertoi niiden roikkuvan kusisina vaatekaappinsa henkarista.
Muistui taas mieleen tapaus. Hienoin hetkeni oli kun ihmettelin kämpilläni missä kalsarini ovat ja kaveri kertoi niiden roikkuvan kusisina vaatekaappinsa henkarista.
No se on paras juhannukseni.Mielestäni se teltassa housuun kusenta lemmen töihin pyrkiessä on vielä upeampi suoritus.
Oon kuullu väitteen, että nykyään heteromiehilläkin voi olla korvakoru.Minä luulin jotta Tapsa oli ollut miehen kanssa ...
Puhelin piippasi.
Kerkesin jo ilahtua ja kuvitella, että minua tavoittelee joku salaperäinen rakastaja tai yhteystietoni löytänyt fani, mutta olikin Netpostin automaatti-ilmoitus yli 7 vuotta vanhojen netpostiviestien tuhoutumisesta.
Niin kuin minä luulin löytäneeni ystävän, ihmisen joka minua kuuntelee, ihmisen joka minua kuuntelee.
Antsailet. 5 per vuosi.Tuli 100 kpl uutta käyntikorttia tänään... edellisesiä kortteja ehdin jakaa ehkä noin 5kpl.
Minusta oltermanni on parsa.Oltermanni ei ole kyllä mistään kotoisin... Kuiva ja mauton juusto, jonka koostumuskin on jotenkin outo.
Oltermanni on arvonimi, parsa on vihannes. Ja arvonimi ei ole vihannes. Joten.Minusta oltermanni on parsa.
Taidat olla itse vihannes.Oltermanni on arvonimi, parsa on vihannes. Ja arvonimi ei ole vihannes. Joten.
Ihan uutta ja suoraan paketista. Sitä vaan kun on joskus syönyt muitakin juustoja niin ei tuollaiset oltermannit enää paljon maistu.Minusta oltermanni on parsa.
Ettei vain olisi ollut vanhaa tai avattuna pitkään (ja ilman suojaa päällä).
Höpsis, Leksa on fiksuna äijänä säästänyt muutaman euron ostamalla lentolippunsa verkkopankin kautta. Tai sit tuo on Ylen maksama. Hakkerit tyhjentää valtion kirstun.Vuoden urheilja paljastui tolloksi. On laittanut boarding passista kuvan someen.
Leo-Pekka Tähti sai melkoisen yllätyksen lentokentällä: "Harvemmin sitä on saanut tällaista lentolippua!"
Varoitus lentomatkustajille: tämä viaton valokuva voi paljastaa luottokorttitietosi hakkerille