Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset 1/2017

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Roope Salminen on tarjolla aika monessa jutussa, samoin Aku Hirviniemi vai mikä se 'moniosaaja' on.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Vanhaa en ollut katsonut, eikä nykyinenkään napannut. Aina on nuo samat naamat joka ohjelmassa. Onko ne kuukausipalkalla maikkarin palveluksessa, kun mm. Veitolasta ja Pääskysaaresta on ihan pääsemättömissä.
Meille ei mahdu enempää kuin korkeintaan 5:eitsemän juontajaa kerrallaan. On huomattu viime vuosituhannelta saakka. Samat naamat pörrää joka paikassa, jossain vaiheessa joku vanha naama siirtyy muihin hommiin, tilalle tulee uusi naama ja sitten se pörrää joka paikassa.
Pelkonen, Pimiä ja Kataja esim on just näitä kuluneita tapauksia, joiden suhteen saturaatiopiste on jo aikaa sitten ylitetty. Veitola ja Pääskysaari menee jo samaan kategoriaan myös.
Miksi tämä on niin iso juttu ihmisille nyt? 80-luvulla Petelius ja Kinnunen olivat jompikumpi joka ainoassa viihdeohjelmassa (oikeasti, tämä on laskettu). Yhdessä vaiheessa Markku Veijalainen juonsi niin montaa ohjelmaa ettei itsekään muistanut mikä oli alkamassa eikä muitakaan juontajia nyt niin järin montaa ollut.
Ymmärrän siis pointin mutta vähän aprikoin että miksi se juuri nyt on sitten ongelma.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Silloin niitä ohjelmia ei jauhettu moneen kertaan uusintoina monilla kanavilla.
Nyt tulee uusintoja ja uusintoja ja ennakkomainoksia tulevista ja ja ja...

Niin, ja silloin ohjelmista ei ollut versioita ja juttuja netissä. :wink:
 
Viimeksi muokattu:

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Voin vastata vain omasta puolestani. Olin itse 80-luvulla sen verran vaahtosammutin vielä, etten juuri ymmärtänyt. Ongelma alkoi siinä sitten kun aloin ymmärtää (90-luvulla jossain vaiheessa).

Se ei toki tarkoita etteikö ongelmaa itsessään olisi aikaisemmin ollut olemassa..

Edit: Ja sen ajan ihmisistä en tietenkään ole vastuussa. Jos ne vallan tykkäsi että PPP on ihan joka paikassa ihan koko ajan, niin mikäs mie olen sitä tuomitsemaan. Mie vastaan vain tämän hetken omista näkemyksistäni.
 
Viimeksi muokattu:

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Mun mielestä Suomen parhaat juontajat on Mikko Leppilampi, Heikki Paasonen ja Roope Salminen.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Tää onglma on aika marginaalinen tällaiselle, joka ei katso telkkaria. Mainituista nimistä suurin osa on ihan tuntemattomia.
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Itse tykkään Roope Salmisesta, eikä mua häiritse se jos häntä näkee monessa ohjelmassa.


Olen ilmeisesti kävellyt (tai tehnyt jotain) unissani ensimmäistä kertaa pitkään pitkään aikaan. Aamulla äitini kertoi, että oon laittanu oveni auki ja pistänyt valon päälle ja nukkunu. En tiedä/muista, että miksi näin. En oo tosi pitkään aikaa tehnyt mitään unissani, mielenkiintoista jos tää alkaa taas.
 

Örfil

Guest
Imuroinnista tuli mieleen, miksi Joni mainostaa Voltan imureita?

TRA-Volta lukee profiilissaan.

Miksei mainosta vanhoja kunnon NSU autoja?
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Pitäisi siivota, mutta ei huvita yhtään. Enköhän keksi jotain parempaa tekemistä.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Il Tempo Gigante sanoi:
Nimimerkin vaihto on harkinnassa. Nimimerkkini nykyinen lyhenne ITG muuttunee uuden nimimerkin mukaiseksi lyhenteeksi hKpspItTGGJJJsR.

hänen Keskustelijuutensa presidentti sheikki professori Ilpoji tohtori Tempoya Gigandul-Gizziz Jemus Jungkung Jammeh siltojen Rakentaja

Pitäisikö vaihtaa? Nimimerkiä?
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Keksin äsken suomenkieliset sanat erääseen biisiin:

Räkä räkä pää pää
räkä räkä pää
räkä räkä pää pää
räkäpää.

Tokihan tunnistatte biisin ja hyräilette kanssani tätä nytkyllä. Yhdessä!
 
Ylös