Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset 1/2017

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Nokun näyttää nyt olevan pari Olga ja ITG taas yhdessä mua torumassa, niin otetaanko samalla esille sun vimma perustaa Tapahtumia ja Sattumuksia toikkeja, jotka näyttävät vituttavan (Vituttavia asiota-toikista kerättynä) monia forumisteja?

Tuskin sekään lisää kirjoittajia tuo. Kun siitäkin on eräät huolissaan, että väki vähenee.
Otetaan vaan. Niitä mainitsemiasi, mun perustamia, T & S-tojckeja on varmaan parisenkymmentä. Eivätkä ne kaikkia taida vituttaa? Monet niihin kirjoittavat ja vastaavat.

Sulla taas on tuhansia kakka-, ja alapääjuttuja. Tosin eivät nekään taida kaikkia ärsyttää, mutta kuitenkin.

Sikäli hienoa, että syyllistänet mua Forumin kirjoittajakadosta. Tämä tästä tältä illalta.

Kenda

Well-known member
Sijainti
Penkalla
Tästähän näyttää tulevan kunnon vääntö, löytyiskö livestriimiä mistään? Tai vinkkejä paikasta josta saisi vielä tähän aikaan poppareita?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Ei kannata innostua. Varsinkin naispuolisten kirjoittajien ja lukijoiden määrä nousee huimasti noilla navan ja polvien välisiä aiheita koskevilla jutuilla.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Ei kannata innostua. Varsinkin naispuolisten kirjoittajien ja lukijoiden määrä nousee huimasti noilla navan ja polvien välisiä aiheita koskevilla jutuilla.
Vastaa rehellisesti, paljonko on F1-forumin Formula 1-asiakeskustelussa moista?

Jos kirjoittajakunta haluaa, että Vapaata moderoidaan yhtä tarkasti, niin se varmaan onnistuu. Otetaan sitten kaikki paskat, vitut ja tissit pois.

Viimeksi muokattu:

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Vastaan. Mielipiteeni koskevat vapaata keskustelua, jossa minun mielestäni voisi myös noudattaa edes alkeellisimpia hyviä tapoja.
Et muuten vastannut. Onko siellä Asiapuolella moista, onko?

Kuten ylläkirjoitin lisäyksen, mulle käy oikein hyvin tiukka linja tällekin. Mutta se koskee sitten kaikkia.

Niin se on työelämässäkin. Ei sielläkään puhuta vapaasti, ei uskonnoista, politiikasta yms.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Et muuten vastannut. Onko siellä Asiapuolella moista, onko?

Kuten ylläkirjoitin lisäyksen, mulle käy oikein hyvin tiukka linja tällekin. Mutta se koskee sitten kaikkia.

Niin se on työelämässäkin. Ei sielläkään puhuta vapaasti, ei uskonnoista, politiikasta yms.
Voidaan puhua jos löytyy molemminpuolinen kunnioitus toista/muita kohtaan. Sama pätee myös urheilussa, varsinkin joukkuelajeissa, joissa otetaan kontaktia.

...minä olen yleensä ollut ennemmin hiljaa, sitten jos on mennyt kuppi nurin, niin asia on käyty kasvotusten läpi kaikessa rauhassa ja kunnolla perustellen - myös tiedostaen oman näkökannan typeryydet.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Meillä ei. Nimi on alla. Yhtä kiellettyä kuin puvun tai kravaatin käyttäminen.
näin meidän kesken, me taas työparin kanssa naureskeltiin ison sinisen toimintatavoille, joissa juuri nuo oli ihan ehdottomia edellytyksiä, jos halusi yhtään uralla eteenpäin :eek:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Tulipa taas mieleen vanha sanonta, että kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin.

Eiköhän tämä asia ole tältä päivältä loppuunkäsitelty.
Katsotaan millainen aamukahvilöydös on tarjolla huomisaamuna.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
näin meidän kesken, me taas työparin kanssa naureskeltiin ison sinisen toimintatavoille, joissa juuri nuo oli ihan ehdottomia edellytyksiä, jos halusi yhtään uralla eteenpäin :eek:
Meillä tuli hyvin tiukat ohjeet sen jälkeen, kun firma listautui New Yorkin pörssiin.

No oli siinä se hyvä puoli, ettei tarvii enää asentaa mitään kavereille tai sukulaisille, koska sekin on nyt kiellettyä.:thumbup:

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Tulipa taas mieleen vanha sanonta, että kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin.

Eiköhän tämä asia ole tältä päivältä loppuunkäsitelty.
Katsotaan millainen aamukahvilöydös on tarjolla huomisaamuna.
Lupasit vastata, muttet vastannut. Mistä se nyt kiikastaa? Päätit mielummin taas lähteä ajojahtiin tuolla viimeisellä lauseellasi.

Eikö sanaasi voi luottaa, että vastaat kun lupaat? Kainuulaista perimää??

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki

Jos kirjoittajakunta haluaa, että Vapaata moderoidaan yhtä tarkasti, niin se varmaan onnistuu. Otetaan sitten kaikki paskat, vitut ja tissit pois.
Ei tissejä pois! Pyydän.
Eikä ne edes yleensä ole tällä mainitulla navan ja polvien välisellä alueella. Paitsi jos.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Miksi vaihdoit aluetta? Enhän minä sitä aluetta ole kommentoinutkaan.

Lupasit vastata, muttet vastannut. Mistä se nyt kiikastaa? Päätit mielummin taas lähteä ajojahtiin tuolla viimeisellä lauseellasi.

Eikö sanaasi voi luottaa, että vastaat kun lupaat? Kainuulaista perimää??
Voi hemmetin ajojahti. :nope:

WebSlave

Trackman
Otetaan vaan. Niitä mainitsemiasi, mun perustamia, T & S-tojckeja on varmaan parisenkymmentä. Eivätkä ne kaikkia taida vituttaa? Monet niihin kirjoittavat ja vastaavat.
Koska joissain laiteympäristöissä otsikoiden rivitys ei toimi, on seuraus pahimmillaan, että näkyy vain "Tapahtumia ja sattumuksia". Olisi suotavaa, että otsikosta selviäisi sitä klikkaamatta, mistä ketjussa on kyse. Noin pitkä tapa otsikoida ei siis ole pelkästään harmitonta hupia, vaan oikeasti käytettävyysongelma. Henkilökohtaisesti ei vituta, mutta häiritsee, ja johtaa enimmäkseen ketjun avaamattomuuteen. En tosin usko menettäväni siinä paljoa.