AJ
Well-known member
Jos otsikko ei jollain laitteella näy oikein, on vika laitteessa, ei otsikossa.
Ja koska tämä tiedetään olemassaolevaksi ongelmaksi, joka koskee vain tiettyjä laitteita joita itse ei satu omistamaan, niin siitä ei tarvitse välittää?Jos otsikko ei jollain laitteella näy oikein, on vika laitteessa, ei otsikossa.
Näin se on täällä todettu aina. Kun itsellä toimii, niin mitään ei kannata muuttaa. Itsellä oli Nokia-aikana ongelmia isojen kuvien latautumisessa, niin kuittailuahan siitä tuli. Tais jokunen pöysti tahallaan postata mahdollisimman suuria kuvia, jolloin muillekin tuli ongelmia.Ja koska tämä tiedetään olemassaolevaksi ongelmaksi, joka koskee vain tiettyjä laitteita joita itse ei satu omistamaan, niin siitä ei tarvitse välittää?
5100Mulla paino hiilijalanjälki ihanan köykäset 4500 kiloa. Kuinkas teillä?
https://elamantapatesti.sitra.fi
Ammattikoulun röökipaikalla hengaava (ja räkivä) heittää kysymyksen, notta eipä noita mystisiä naispuolisia kirjoittajia oo kyllä kovin paljoa näkynyt asiapuolellakaan.Ei kannata innostua. Varsinkin naispuolisten kirjoittajien ja lukijoiden määrä nousee huimasti noilla navan ja polvien välisiä aiheita koskevilla jutuilla.
Soon se mun hurja luonto. Jotkut toivoo kuolemaakin.Miksi tuo Rieppo on aina mukana kun kuohuu? Itsellään peiliin katsomisen paikka?
Ei kai se muuten, mutta jos kirjoittaa vuodessa 100 postia ja niistä kaksi on kakka juttua tai päivässä 100 ja niistä kaksi kakkaa niin silloin se on ongelma? Elikkä postausmäärää kasvattaessa olisi syytä panostaa laatuun huolellisemmin. Sama juttu treenaamisessakin.Miksi tuo Rieppo on aina mukana kun kuohuu? Itsellään peiliin katsomisen paikka?
Vaiko sitten jo ihan hintatietoisille ammattilaisille :doubtful:Sama kaljanjuonnissa. Jos juo paljon kannattaa panostaa laatuu ja jättää laakerikurat amadööreille.
Eikä parin ekan olusen jälkeen enää maistakaan onko kyseessä Lappari vaiko joku "hienojen" ihmisten suosima premium-juoma. Laitilan Kukkoja ei tosin pysty juomaan edes pienessä sievässä, koska gluteiinittomia.Olut-olut on jo niin halpaa et eipä siinä makuelämystä odotakkaan. Laatikko himaan ja humala päälle.
Tuossa aiemmin totesin että halvemmalla pääsee kun kiskasee pullon Tapsaa.Olut-olut on jo niin halpaa et eipä siinä makuelämystä odotakkaan. Laatikko himaan ja humala päälle.
Juuri siitä syystä suosin Kukkoa. Ei tule vatsaan niin kauheaa pöhöä.Laitilan Kukkoja ei tosin pysty juomaan edes pienessä sievässä, koska gluteiinittomia.
Kyllähän se toki keliaakikoille sopii, mutta omaan makuhermoon ei vaan osu tippaakaan.Juuri siitä syystä suosin Kukkoa. Ei tule vatsaan niin kauheaa pöhöä.
Niin. Ja vähemmän harmittaa se et Lappari jää pöydälle väljähtymään kuin se et se 9e maksava luostarihipsterioluthomostelu-olut jää pöydälle, syystä että sattuu torkahtamaan saunan jälkeen sohvalle.Eikä parin ekan olusen jälkeen enää maistakaan onko kyseessä Lappari vaiko joku "hienojen" ihmisten suosima premium-juoma. Laitilan Kukkoja ei tosin pysty juomaan edes pienessä sievässä, koska gluteiinittomia.
Mulla olis vitsi, mutta kerron sen kun voin kirjoittaa valkoisella.Miksi se ei sitten naamaan tehoa?