Antsa Rieppo
Well-known member
Totta. Ei mitään epätoivoista "lapseni on syntynyt rikkinäiseen maailmaan" -voivottelua!Olenhan tunnettu siitä, että keskityn aina vain positiivisiin asioihin.
Saispa itsestään saman irti.
Totta. Ei mitään epätoivoista "lapseni on syntynyt rikkinäiseen maailmaan" -voivottelua!Olenhan tunnettu siitä, että keskityn aina vain positiivisiin asioihin.
?Hyvä Sampo Terho!
Roinat voi jäädä tulliin.Missähän mun kiinaroinat viipyy?
Voi tovin kestää? Saamieni luotettavien tietojen mukaan mm. Rauman kokoiselle paikkakunnalle saapuu joka päivä vähintään viisi täyttä rullakollista pieniä paketteja Kiinasta. Postin resurssit lajitteluun ja jakamiseen eivät liene kovin kummoiset tänäpäivänä.Missähän mun kiinaroinat viipyy?
Ei näytä Postin rullakolta lain. Uskon ongelman olevan muualla kuin Postissa. Ei muutama rullakollinen nyt niin paljon ole, että siitä viikkojen viive tulis.Voi tovin kestää? Saamieni luotettavien tietojen mukaan mm. Rauman kokoiselle paikkakunnalle saapuu joka päivä vähintään viisi täyttä rullakollista pieniä paketteja Kiinasta. Postin resurssit lajitteluun ja jakamiseen eivät liene kovin kummoiset tänäpäivänä.
Rullakko:
OkTama on vastaanottokuittaus viestille, jonka lahetit vastaanottajalle
Huom.: Tama kuittaus vahvistaa, etta viesti avattiin vastaanottajan tietokoneella. Se ei takaa, etta vastaanottaja luki tai ymmarsi viestin.
Käsittääkseni Postilla on melko uudenaikaiset lajittelukeskukset ja eihän noita jaeta kuin kirjeitä. Paketeista se postikin voittonsa saa, tuskin ne pakettiautomaatteihin ois panostaneet, jos ei niihin riittäis resurssit jakaa.Postin resurssit lajitteluun ja jakamiseen eivät liene kovin kummoiset tänäpäivänä.
Niin siis lopetetaanko teidän firma?Tänään lounastetaan firman piikkiin. Voi olla että tässä ehditään vielä yhtä sun toista tekemään firman piikkiin.
Todennäköisesti. Yyteihin vasta kutsuttiin viime viikolla, vielä ei kannata reppua täyttää.Niin siis lopetetaanko teidän firma?
Mulla on muutama hyvä resepti, kuinka pärjätä viikko kynsillä, kynttilällä ja vaahdotetulla vedellä. Namskis.Todennäköisesti. Yyteihin vasta kutsuttiin viime viikolla, vielä ei kannata reppua täyttää.
Kiitän mut yllättäväähän tää oli et näin kauan kesti. Olin jo 2011 varma et tää oli tässä. Sen jälkeen onkin lähinnä lusmuiltu, ei oo kannattanu vapaaehtoisesti lähteä. Ei me persnettoa nytkään tehdä mut konsernin turvamääräykset edellyttäis isoja investointeja. Muissakin maissa suljetaan tehtaita, kuten on tehty ainakin 10 vuotta. Taas ostavat miljardilla yhden firman jotta pääsevät kilpailua vähentämään ja yksiköitä sulkemaan. En valita, mul on vuosipalkan verran konsernin osakkeissa.Jaahas. Toivotan tsemppiä tuon paskan tallomiseen. Ei ole hääviä aikaa se.
Toivottavasti mahdollisimman huonolta, että sais rauhassa olla työttömänä.Miltäs tulevaisuus näyttää noin niin kuin alan hommien, paikkakunnan yms. suhteen?