Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset 1/2017

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Sijainti
Parc Fermé
Mies jonka ympäriltä tuolit viedään
olen itseni hyväksynyt
sisäisesti sivistynyt
tavallinen vakosamettihousuinen mies

eiku

Hartsa76

Well-known member
En usko mahtuvani uuniini, ja vaikka mahtuisinkin, olisi tuo 200 °C aivan liian kuumaa minulle, eli minulle tulisi aivan liian lämmin siellä ja epämukava olo ja ehkä hiki.
Sinun pitää sitten tyytyä laittamaan ainoastaan pääsi uuniisi ja mikäli sekään ei onnistu niin sinulla on joko pieni uuni tai valtava pää.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Tuli aktivoitua reilut pari vuotta opiskeluaikaa lyhentävä oikopolku. Eli eipä tarvitsekaan käydä höpöhöpö-kandivaihetta loppuun, vaan pääsee ihan oikeiden asioiden pariin.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Örfilin uudessa kotipaikassa ollaan vissiin savumerkkien varassa. Vasta luinkin jonkun kolumnin missä ylistettiin Pirkkalaa.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Ei taida paljon Kiinan presidenttiä formulakisat kiinnostaa, kun Kiinan kisojen aikana hengailee Trumpin luona. Toisen itäisen suurvallan pienpresidentti patsastelee aina ruudussa, kun Moskovassa kisataan.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Olkoot vaikka Novosibirskissä, kunhan pysyvät rajan takana, jos Venäjän kisat ovat.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Putinia ja öljysheikkejä lukuunottamatta kisoissa ei taidakkaan paljon valtion pääjehuja näkyä.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Laitoin gradun ensimmäisen version menemään ohjaajalle. Katsotaan, mitä sieltä tulee takaisin päin.