Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Ei kellään ois tarvetta noin kaks ja puolsataa neliöiselle okt:lle? Hyvään kilohintaan lähtis liikenteeseen.
Joku perheyrityshän tuon taustalla on. Aika satavarmasti halkovaunuilla ei kuitenkaan rakenneta mitään uutta Pentikkiä tai Artekkia. Saahan sitä kumminkin yrittää.On tuo kyllä vähän surullistakin. Meinaan että tuollainen firma on ihan oikeasti olemassa.
Sorry, just nyt ei ole tarvetta teollisuushallille.Ei kellään ois tarvetta noin kaks ja puolsataa neliöiselle okt:lle? Hyvään kilohintaan lähtis liikenteeseen.
Osat on leikattu jostain filmivanerista. Välihyllytkin saa näppärästi tehtyä tosta hukkapalasta, joka noiden sivuseinien reiästä muodostuu. Ei liene kovin montaa euroa tuollaisen kärryn valmistuskustannukset.460€ halkokärryistä..jotka näyttävät vähän muokatuilta kaljakärryiltä.
Tuli vähän lisää asiakkuuksia itselle hoidettavaksi -> enemmän mahdollisuuksia tehdä kauppaa.Kertoo lisää! Joskus on hyvä kuulla hyviäkin uutisia.
Koskas tehdään sinunkaupat? Itse olen Flöjdis, terve vaan.Tuli vähän lisää asiakkuuksia itselle hoidettavaksi -> enemmän mahdollisuuksia tehdä kauppaa.
Tässä nyt on materaalit vähän tuhdimmat. Rautaa ja betonia. Tosin halot joutuu itse hankkimaan. Hintakin on sitä myöten ilmeisesti vähän pienempi. Vain 336€.Osat on leikattu jostain filmivanerista. Välihyllytkin saa näppärästi tehtyä tosta hukkapalasta, joka noiden sivuseinien reiästä muodostuu. Ei liene kovin montaa euroa tuollaisen kärryn valmistuskustannukset.
Ilmeisen hyvä bisnes tuo halkokärry/-telineiden myyminen. Katteet kohdillaan. Jos noita vaan tohon hintaan saa menemään kaupaksi.Tässä nyt on materaalit vähän tuhdimmat. Rautaa ja betonia. Tosin halot joutuu itse hankkimaan. Hintakin on sitä myöten ilmeisesti vähän pienempi. Vain 336€.
Terve vaan, sano terve vaan. Ja terveni vaan.Koskas tehdään sinunkaupat? Itse olen Flöjdis, terve vaan.
Tuostapa tuli mieleen yks tuttu juttu vuosien takaa.Terve vaan, sano terve vaan. Ja terveni vaan.
Hetkonen, sanoi Putkonen ja pieraisi puhelimeen. HÄHÄHHÄÄ!Terve vaan, sano terve vaan. Ja terveni vaan.
Eikös tuosta ole joku lyhennekin jo olemassa. Siis Keski-ikäiset miehet lycroissa?:doubtful:Kas kun bongasin just äsken tällaisen...
Eikös se ollu Mosse? :doubtful:Siis Keski-ikäiset miehet lycroissa?:doubtful:
Eipä sillä näytä olevan lycroista tietoakaan...ainakaan kuvassa.Eikös se ollu Mosse? :doubtful: