Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol II

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Aiemmin mainitsin, kun meiltä yksi tyyppi lähti muihin tehtäviin. Voitin voiton, ja saan nyt hoitaa tän tyypin taakseen jättämät reklamaatiot (lue: kuunnella valitukset ilman että saan hyötyä provisioista).
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Aiemmin mainitsin, kun meiltä yksi tyyppi lähti muihin tehtäviin. Voitin voiton, ja saan nyt hoitaa tän tyypin taakseen jättämät reklamaatiot (lue: kuunnella valitukset ilman että saan hyötyä provisioista).
Provisio reklamaatiosta = Pientä nurinaa jälkikäteen.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
University of Helsinki, 12.6.2012

Enngeist, Rerwin Erwin Derwin. s. 08.04.1905

Valitettavasti sinua ei hyväksytty maaniteteen koulutusohjelmaan vuoden 2012 valinnassa.

Koodi:
Valinnassa saamasi pisteet:
Alkupisteet:	18
Valintakoe:	18,5 (alin hyväksytty 27)
Yhteispisteet:	36,5 (alin hyväksytty 42,5)
Ei se nyt ihan nappiin menny. :thumbfh: No, onneks on vielä Turussa vastaava vetämässä.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Mutta päivä jatkuu:

Olin tuossa reilu vuosi sitten ostanut tuollaisen kirjan:

Siellä välissä oli sitten kilpailu, jossa voi voittaa lippuja tai jopa kausarin joukkueen matseihin. Olin sen tietty unohtanut jo kokonaan, kun siitä osallsitumisestakin oli jo vuosi aikaa. No tänään sitten tulee töissä puhelu jostain +46 alkuisesta numerosta, jossa puhuu syvällä kurkkuärrällä joku tyyppi Idrottsförlaget-kustantamosta. Siinä en tietty voinut puhua, vaan käskin häntä soittelemaan parin tunnin päästä.

No äsken sitten hän soitti, ja yllättäen asia ei koskenutkaan ko. kilpailua, vaan hän halusi vain mainostaa minulle heidän uutta kirjaansa. :D
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Siis opiskelet maanteitä? Jonkinlaiseksi Mosseksiko sieltä valmistuu?
 
Ylös