Sitä paitsi näyttäs olevan korviaan myöden rakastunut isokasiin, kun kommentoi pääasiassa hänen postauksia.OoPee on aivan trollattavissa. Luulee suorittavansa jotain missiota mutta onkin pässi narussa.
Taivahan vallat!Sitä paitsi näyttäs olevan korviaan myöden rakastunut isokasiin, kun kommentoi pääasiassa hänen postauksia.
Anteeksi.Mitä!!!:eek!:
Onko IsoGasi vaihtanut Pyryfin OoPeehen vai?:thumbup:
Sorry.Pojat on periaatteessa ihan oikeessa, paskaakos tässä muista välittämään, erottuu vaan ikävästi joukosta (terveisiä vaan Joukolle!). Mun osalta loppu tähän, jätän ikiliikkujat ja suotarpomiset niille, jotka sen paremmin osaavat :thumbfh:
Välittämisestäkö tossa on ollu kysymys? Tuota en onnistunut näkemään.Pojat on periaatteessa ihan oikeessa, paskaakos tässä muista välittämään, erottuu vaan ikävästi joukosta (terveisiä vaan Joukolle!). Mun osalta loppu tähän, jätän ikiliikkujat ja suotarpomiset niille, jotka sen paremmin osaavat :thumbfh:
Ei vielä, mutta kohta.Täällä ollaan näköjään iltapäivähumalissa koko joukko?
Älä ihmeessä lopeta suolla tarpomista. Soon ollut parasta viihdettä täällä pitkän aikaan.Pojat on periaatteessa ihan oikeessa, paskaakos tässä muista välittämään, erottuu vaan ikävästi joukosta (terveisiä vaan Joukolle!). Mun osalta loppu tähän, jätän ikiliikkujat ja suotarpomiset niille, jotka sen paremmin osaavat :thumbfh:
Pelkkää vittuilua se oli, alusta loppuun.Välittämisestäkö tossa on ollu kysymys? Tuota en onnistunut näkemään.
Pääasiassa siltä se mun silmiin näytti ja Iso8 nähtävästi koki sen samalla tapaa.Pelkkää vittuilua se oli, alusta loppuun.
No en mä sitä vittuiluna kokenut vaan lähinnä ärsyttäväksi. Kun kokoajan pitää lukea et sama henkilö latelee saarnoja... Olisi kiva tietää edes, että minkä takia? Mistä mä voin erottaa mikä on hassuttelua ja mikä ei? Tunnen itteni aika tyhmäksi kun saarnoja tulee kokoajan. Iso8 kiittää.Pääasiassa siltä se mun silmiin näytti ja Iso8 nähtävästi koki sen samalla tapaa.
*HUOH*
Aivan ja juuri tämän vuoksi päätinkin, että ei ole näköjään mun duuniani tuo lain.Pääasiassa siltä se mun silmiin näytti ja Iso8 nähtävästi koki sen samalla tapaa.
77000 viestin päästä.Voitais varmaan sulkea ettei satu lisää mielensä pahoitteluita?
Voi jos tietäisit, miten hyvin tuntemuksesi ymmärrän. :ahem:Pelkkää vittuilua se oli, alusta loppuun.
Täällä on niin paljon ja monenlaista hassuttelua että jos sä et sitä osaa erottaa niin ehkä tämä ei ole oikea paikka sinulle.No en mä sitä vittuiluna kokenut vaan lähinnä ärsyttäväksi. Kun kokoajan pitää lukea et sama henkilö latelee saarnoja... Olisi kiva tietää edes, että minkä takia? Mistä mä voin erottaa mikä on hassuttelua ja mikä ei? Tunnen itteni aika tyhmäksi kun saarnoja tulee kokoajan. Iso8 kiittää.
No en mä sitä vittuiluna kokenut vaan lähinnä ärsyttäväksi. Kun kokoajan pitää lukea et sama henkilö latelee saarnoja... Olisi kiva tietää edes, että minkä takia? Mistä mä voin erottaa mikä on hassuttelua ja mikä ei? Tunnen itteni aika tyhmäksi kun saarnoja tulee kokoajan. Iso8 kiittää.
Näin. Edelleenkin olen sitä mieltä, että Webs oli tuolla vanhassa merkityksettömissä kertaalleen ihan asian hermolla:Täällä on niin paljon ja monenlaista hassuttelua että jos sä et sitä osaa erottaa niin ehkä tämä ei ole oikea paikka sinulle.