Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol II

markoj

Custom User
:nope:

EDIT: Hassuinta on SE, että ei siellä kauaa tarvinnut jaskaa pauhaa, niin alkoi privaboksi jo täyttyä kaiken maailman uhkailluista!
Itsehän en oo saanu vähään aikaan uhkauksia lain. Ehkä ne ei vaan USKALLA?

Ria

Jäässä
Nyt minä "jouduin" lukemaan f1 puolta kun yritin etsiä mitä uhkailun arvosta Domppari on sinne kirjottanu. Mitään en ole toistaiseksi löytäny.

Itse en ole uhkailuja koskaan saanu, mutta en ole tainnu tän palstan f1 puolella järin aktiivinen ollakaan missään vaiheessa.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Nyt minä "jouduin" lukemaan f1 puolta kun yritin etsiä mitä uhkailun arvosta Domppari on sinne kirjottanu. Mitään en ole toistaiseksi löytäny.

Itse en ole uhkailuja koskaan saanu, mutta en ole tainnu tän palstan f1 puolella järin aktiivinen ollakaan missään vaiheessa.
Unknown are the roads of the mister.

Thunder

Vihan aiheuttaja
Minulla taitaa olla vähän erikoinen Faradayn häkki sängyssäni. Kun langaton näppäimistö sekä hiiri eivät toimi kuin vasta sängyn ulkopuolella.

Nyt tilanne on kääntynyt päälaelleen, että näppäimistö sekä hiiri toimivat sängyssä mutta eivät sängyn ulkopuolella?

Mitä tässä pitäisi tehdä? :thumbfh:

Thunder

Vihan aiheuttaja
markoj kai odottaa sitä, että seuraavaksi sanon Faradayn häkin siirtyneen tietokoneeseeni, että virta ei ota käynnistyäkseen?

Sitä ei kuitenkaan tapahtunut, ihmettelen silti sänkyni langattomien laitteiden vihaa ja seuraavana päivänä tykkääkin muttei päästä niitä ulkopuoelle. Tätä koitan miettiä.

Tein nyt kokeeksi, että lähetin on sängyn päällä ja toistaiseksi kaikki toimii sulavasti.

Törni

Well-known member
Minulla taitaa olla vähän erikoinen Faradayn häkki sängyssäni. Kun langaton näppäimistö sekä hiiri eivät toimi kuin vasta sängyn ulkopuolella.

Nyt tilanne on kääntynyt päälaelleen, että näppäimistö sekä hiiri toimivat sängyssä mutta eivät sängyn ulkopuolella?

Mitä tässä pitäisi tehdä? :thumbfh:
No tässä jälkimmäisessä tapauksessa kannattaa ottaa enemmän käsipaperia, ettei tarvi lakanoita vaihtaa joka päivä :p