Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol II

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Mun mielestä on ihan kiva juttu, kun veroilmoituksen voi tehdä netissä. Pieni kämmi verottajalla on kuitenkin käynyt. Mä voin tehdä veroilmoituksen lafkan puolesta sähköisesti liitteineen.

Sitä varsinaista esitäytetettyä lomaketta en kuitenkaan voi tehdä sähköisesti omalta enkä vaimon osalta, vaan ne on pakko laittaa postitse.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Mun mielestä on ihan kiva juttu, kun veroilmoituksen voi tehdä netissä. Pieni kämmi verottajalla on kuitenkin käynyt. Mä voin tehdä veroilmoituksen lafkan puolesta sähköisesti liitteineen.

Sitä varsinaista esitäytetettyä lomaketta en kuitenkaan voi tehdä sähköisesti omalta enkä vaimon osalta, vaan ne on pakko laittaa postitse.
Samaa ihmettelin tossa kolme viikkoa sitten noita palautellessani. Aluksi luulin tajunneeni jotain väärin, kun "pakkohan tänkin on verkossa olla". Ei ollut.

burb

.
Nyt päräytin niin hyvän Ventikkeen jotta voittohan rapsahtaa kompassisuuntaani ilman muuta.
Viimeisen sanan suomennoshassuttella lyön kaikkia ällikällä, joka toivottavasti ei ole mikään raskas esine. Tai muahan se ei koske. Eikä koskekaan.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Kouvo käväisi kaffeella Cantinassa. Oli autonhakureissultaan J:kylästä palaamassa kotia kohti.

Kaffeet juotiin ja autoansa katseltiin. V-6 ja tehojakin "riittävästi", kouvo kertonee sitten enemmän uteliaille.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Kouvo käväisi kaffeella Cantinassa. Oli autonhakureissultaan J:kylästä palaamassa kotia kohti.

Kaffeet juotiin ja autoansa katseltiin. V-6 ja tehojakin "riittävästi", kouvo kertonee sitten enemmän uteliaille.
Foto ois kiva.

Siis autosta.