Ok.Tykätä on svetisismi. Älä käytä sitä.
Ok.Tykätä on svetisismi. Älä käytä sitä.
Mitä helvettiä? Leukaa pystyyn hyvä miesMinua on jo pitkään mietittänyt että tekisi ns lopullisen ratkaisiun -
Siitä vaan tulee pahasti harmia muille.
Mä olen vaan jo ihan loppu.
Ei se mitään valoa tarvii, kun kerran pimeessä sai tuheroa.Oho, siellä on liikuttu yön tunteina syvissä vesissä :frown:
Jaksamista ja valoisampia ajatuksia Racer X:lle.
Työn takia on turha synkistellä. Jos muut asiat elämässä on kunnossa niin keskityt niihin. Töitä tulee ja menee ja se on toisarvoista.Minua on jo pitkään mietittänyt että tekisi ns lopullisen ratkaisiun -
Noin mun Hangon pomokin sanoi. "Hei, tää on vain työtä. Tärkeämpiäkin asioita elämässä on."Työn takia on turha synkistellä. Jos muut asiat elämässä on kunnossa niin keskityt niihin. Töitä tulee ja menee ja se on toisarvoista.
Eikös teillä lähtöpaketteja jaeta? Jos tilanne on tuommoiseksi mennyt, niin käy paketti kipaisemassa, sitten pari-kolme kuukautta ihan vaan köllöttelyä ja sitten miettimään mitä alkaisi tekemään.Minua on jo pitkään mietittänyt että tekisi ns lopullisen ratkaisiun -
Tällaista suosittelen myös lämpimästi. Jos duuni on sellaista, että vie kaikki voimavarat niin siitä kärsii kaikki lähipiiriä myöden.Eikös teillä lähtöpaketteja jaeta? Jos tilanne on tuommoiseksi mennyt, niin käy paketti kipaisemassa, sitten pari-kolme kuukautta ihan vaan köllöttelyä ja sitten miettimään mitä alkaisi tekemään.
Helvetinmoinen logistinen ongelma se ainakin on.Minua on jo pitkään mietittänyt että tekisi ns lopullisen ratkaisiun -
Minä oisin sinuna kyllä tuon Kuopion valinnut.Seuraavat ovat järjestyksessä Vantaalla, Jämsässä, Kuopiossa, Paimiossa, Lappeenrannassa ja Joensuussa. Eli siihen Vantaalla pidettävään.
Mutta toisaalta, reikä se on rinkelilläkin.Reikä on reunojensa armoilla.
Mikähän oli kokeessa aiheena?Makeeta sain kympin äikän kokeesta.... .. menetin puol pistettä ja se harmittaa.... ehkä olen liian kriittinen itteäni kohtaan.
Veikkaisin, että äidinkieli.Mikähän oli kokeessa aiheena?
Mikähän oli kokeessa aiheena?
Minä olisin voinut nukahtaa jo klo 11, mutta koska koulu niin ei voi. Heti, kun pääsen kotiin menen nukkumaan. Jatkakaa.