Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol II

Örfil

Guest
Minua on jo pitkään mietittänyt että tekisi ns lopullisen ratkaisiun -
Siitä vaan tulee pahasti harmia muille.

Mä olen vaan jo ihan loppu.

SamiJ

Well-known member
Oho, siellä on liikuttu yön tunteina syvissä vesissä :frown:
Jaksamista ja valoisampia ajatuksia Racer X:lle.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Oho, siellä on liikuttu yön tunteina syvissä vesissä :frown:
Jaksamista ja valoisampia ajatuksia Racer X:lle.
Ei se mitään valoa tarvii, kun kerran pimeessä sai tuheroa. :eek:

Mutta sen duunin se vois jättää. Rupee jo menemään työpaikkakiusaamisen puolelle työnantajan toimet. Saatanan kapitalistit. Sorron yöstä nouskaa te työn sankarit.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Lähdin jo puol 7 huristelemaan Oulua kohti. Nakkasin samalla tytsän sairaalaan töihin.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä

Työn takia on turha synkistellä. Jos muut asiat elämässä on kunnossa niin keskityt niihin. Töitä tulee ja menee ja se on toisarvoista.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Työn takia on turha synkistellä. Jos muut asiat elämässä on kunnossa niin keskityt niihin. Töitä tulee ja menee ja se on toisarvoista.
Noin mun Hangon pomokin sanoi. "Hei, tää on vain työtä. Tärkeämpiäkin asioita elämässä on."

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä

Eikös teillä lähtöpaketteja jaeta? Jos tilanne on tuommoiseksi mennyt, niin käy paketti kipaisemassa, sitten pari-kolme kuukautta ihan vaan köllöttelyä ja sitten miettimään mitä alkaisi tekemään.

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Eikös teillä lähtöpaketteja jaeta? Jos tilanne on tuommoiseksi mennyt, niin käy paketti kipaisemassa, sitten pari-kolme kuukautta ihan vaan köllöttelyä ja sitten miettimään mitä alkaisi tekemään.
Tällaista suosittelen myös lämpimästi. Jos duuni on sellaista, että vie kaikki voimavarat niin siitä kärsii kaikki lähipiiriä myöden.

Kun itsekin tuli viime vuoden lopulla duunia vaihdettua, niin fiilis oli kyllä sen jälkeen ihan mieletön. Värit palasi maailmaan ja henkisestikin sai ihan eri vaihteen päälle. Jossain paikoissa sitä vaan osataan työntekijän kyykyttäminen niin hyvin, että tuhotaan niin henkisesti kuin fyysisestikin.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Toinen vaihtoehto Racer X'lle tossa tilanteessa olisi kipaista muutaman kuukauden sairasloma. Kun lekurille kertoo, niin eiköhän sairaslomaa tule kunnolla.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Seuraavat ovat järjestyksessä Vantaalla, Jämsässä, Kuopiossa, Paimiossa, Lappeenrannassa ja Joensuussa. Eli siihen Vantaalla pidettävään.
;)
Minä oisin sinuna kyllä tuon Kuopion valinnut.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Makeeta sain kympin äikän kokeesta.... .. menetin puol pistettä ja se harmittaa.... ehkä olen liian kriittinen itteäni kohtaan.