Kukaan ei ole puhunut stadimöötestä mitäänForumilaisia bongattu:
Täällähän on väkeä kuin Elon pelissä, kuten täälläpäin sanotaan.ONPAHAN HILJANEN PÄIVÄ FOORUMILLA!
Ei sanota, en oo kuullut koskaan kenenkään noin sanovanTäällähän on väkeä kuin Elon pelissä, kuten täälläpäin sanotaan.
Johtuukohan siitä, ettet ole kuopiolainen?:doubtful:Ei sanota, en oo kuullut koskaan kenenkään noin sanovan
Niin, et siis pysynyt tolpillasiMä en ole tuossa kuvassa, KUULITTEKO?!?!?
Kenties, mutta täällähän päin siekin asut, mutta varmaan tarkoitit lapsuus maisemiasi :ahem:Johtuukohan siitä, ettet ole kuopiolainen?:doubtful:
Mä luulin elon tehneen konkan jo 70-luvulla iilmeisesti kuitenkaan ei. 1960-70 luvulla sehän pelasi potkupalloa mestaruussarjassa,Täällähän on väkeä kuin Elon pelissä, kuten täälläpäin sanotaan.
No siellä ei ollut Kuopion Eloa lain.Kenties, mutta täällähän päin siekin asut, mutta varmaan tarkoitit lapsuus maisemiasi :ahem:
Niin tais tehdäkin. Sanonta on jäänyt sentään elämään.Mä luulin elon tehneen konkan jo 70-luvulla iilmeisesti kuitenkaan ei. 1960-70 luvulla sehän pelasi potkupalloa mestaruussarjassa,
Elohan oli se maailmankatsomukseltaan edistyksellinen seura.
Futisforumilta quote.Elon suosionhan kertoi jo legendaarinen sarkastinen lentävä lause "Porukkaa kuin Elon pelissä".
Oli mun ala-asteaikoina hyvin suosittu sanonta, mutta on hienoo huomata, että tätä kuulee joskus edelleen käytettävän. Tietääkö joku vanhemmasta polvesta mitenkä vanhasta sanonnasta on kyse?