Örfil
Guest
Treen keskusta oli eilen 15:00 paikkeilla täynnässä koululaisia!
Mitä helv? Ooksä kauankin ollut lusimassa jo? Multa menny kokonaan ohi tää tieto kyllä nyt. Yli puolet sit takana kun oot lomallakin ollut joMeilläkin oli loman aikana saanut yksi pamppu potkut. .
Kouvolla on NAINEN *hyppii tasajalkaa*Murunen sai ajokortin tänään Nyt jos ottaisi oluen ja lähtisi kyytiin.
Ollut jo reippaasti yli vuoden.Kouvolla on NAINEN *hyppii tasajalkaa*
Pitkämielinen nainen. Kuten meikäläiselläkin.Ollut jo reippaasti yli vuoden.
ou shit, se on suomea..."Tutkintotodistuksella voit ajaa vain Suomessa, lukuun ottamatta Ahvenanmaata." Eikö Ahvenanmaalla saa sitten ajaa lain' tutkintotoikkarilla?
Toisen rasisti on toisen realisti. Ja tietenkin toisinpäin.Yks idioottimaisimmista lauseita KOSKAAN: "En ole rasisti vaan roturealisti". Haistakaa nyt rasistit jo pitkä vittu.
Mieluiten sian vittu.
Sellanen jossa ois joku tulehdus.
Toi "roturealismi" on idiottimaisimpia verukkeita, millä rasisti ovat yrittäneet toimintaansa perustella. Tietäen ettei rotuja ole edes olemassa.Toisen rasisti on toisen realisti. Ja tietenkin toisinpäin.
Hähää. Pikkasen hikeä, kyyneleitä, tuskaa ja varsinkin rahaa, ratkaisi tämänkin ongelman.:ahem:Ahdistaa lähinnä se, että nyt olisi muutamia liian kovia pähkinöitä purtavaksi.
EN KEKSI RATKAISUA MITEN TOIMIA!:wall:
Kulttuuri-/uskontorealismi on parempi termi.Toi "roturealismi" on idiottimaisimpia verukkeita, millä rasisti ovat yrittäneet toimintaansa perustella. Tietäen ettei rotuja ole edes olemassa.
Ei se silti hyvä ole. Samaa paskaa eri paketissa.Kulttuuri-/uskontorealismi on parempi termi.
Palkkasit tuuraajan?Hähää. Pikkasen hikeä, kyyneleitä, tuskaa ja varsinkin rahaa, ratkaisi tämänkin ongelman.:ahem:
Tuon minäkin allekirjoitan.Kulttuuri-/uskontorealismi on parempi termi.
Pöh. Mä mitään turaajia tartte, kun itse olen pahin.Palkkasit tuuraajan?
Mä taas vääristä uskonnosta tai kulttuurista riippumatta rikollisisuudesta ja suvaitsemattomuudesta toisin ajattelevia kohtaan. Valitetettavasti eräät kulttuuri tai uskontotaustat ovat kunnostautuneet eskä väkivaltarikollisuudessa ja suvaitsemaatomuudessa, eli pidetään omaa uskontoa ja/tai kultturitaustaa niin hienona, että muiden on siihen sopeuduttava.Tuon minäkin allekirjoitan.
Sain joskus forumilla rasistin maineen kun olin huolestunut islaminuskon leviämisestä, sen ääri-ilmiöistä, vaikka en sanallakaan sivunnut rodullisia yms kysymyksiä, vain uskontoa käsittelin. Mun mielestä suurempia rasisteja olivat ne, jotka mut leimasivat oletuksella "Kaikki muslimit on NEEKEREITÄ ja tuon on pakko vihata neekereitä, koska on huolestunut islamin uskosta".
Olen muuten ihan yhtä huolestunut kristinuskon yms. ääri-ilmiöistä, kun se alkaa pitää sisällään ihmisten tappamista.