Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. III

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Örfil

Guest
Treen keskusta oli eilen 15:00 paikkeilla täynnässä koululaisia!
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Meilläkin oli loman aikana saanut yksi pamppu potkut. .
Mitä helv? Ooksä kauankin ollut lusimassa jo? Multa menny kokonaan ohi tää tieto kyllä nyt. Yli puolet sit takana kun oot lomallakin ollut jo :)
Mut joo, pampun homma on aika totista, ei siinä passaakkaan paljon naureskella, ainakaan vankien kanssa yhdessä.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Onnittelut uudelle kuskille. Ja Kouvolle uudesta kuskista.

"Tutkintotodistuksella voit ajaa vain Suomessa, lukuun ottamatta Ahvenanmaata." Eikö Ahvenanmaalla saa sitten ajaa lain' tutkintotoikkarilla?
ou shit, se on suomea...
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Meenpä lukeen sänkyyn, tirsojen todennäköisyys 107%.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Yks idioottimaisimmista lauseita KOSKAAN: "En ole rasisti vaan roturealisti". Haistakaa nyt rasistit jo pitkä vittu.
Mieluiten sian vittu.
Sellanen jossa ois joku tulehdus.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
No nämä itsensä realisteiksi nimenneet kärsivät ilmeisesti kuitenkin ironiantajua heikentävästä geneettisestä sairaudesta. Ainakin keskivertokansalaista useammin.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ahdistaa lähinnä se, että nyt olisi muutamia liian kovia pähkinöitä purtavaksi.

EN KEKSI RATKAISUA MITEN TOIMIA!:wall:
Hähää. Pikkasen hikeä, kyyneleitä, tuskaa ja varsinkin rahaa, ratkaisi tämänkin ongelman.:ahem:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Kulttuuri-/uskontorealismi on parempi termi.
Tuon minäkin allekirjoitan.

Sain joskus forumilla rasistin maineen kun olin huolestunut islaminuskon leviämisestä, sen ääri-ilmiöistä, vaikka en sanallakaan sivunnut rodullisia yms kysymyksiä, vain uskontoa käsittelin. Mun mielestä suurempia rasisteja olivat ne, jotka mut leimasivat oletuksella "Kaikki muslimit on NEEKEREITÄ ja tuon on pakko vihata neekereitä, koska on huolestunut islamin uskosta".
Olen muuten ihan yhtä huolestunut kristinuskon yms. ääri-ilmiöistä, kun se alkaa pitää sisällään ihmisten tappamista.
 
Viimeksi muokattu:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Tuon minäkin allekirjoitan.

Sain joskus forumilla rasistin maineen kun olin huolestunut islaminuskon leviämisestä, sen ääri-ilmiöistä, vaikka en sanallakaan sivunnut rodullisia yms kysymyksiä, vain uskontoa käsittelin. Mun mielestä suurempia rasisteja olivat ne, jotka mut leimasivat oletuksella "Kaikki muslimit on NEEKEREITÄ ja tuon on pakko vihata neekereitä, koska on huolestunut islamin uskosta".
Olen muuten ihan yhtä huolestunut kristinuskon yms. ääri-ilmiöistä, kun se alkaa pitää sisällään ihmisten tappamista.
Mä taas vääristä uskonnosta tai kulttuurista riippumatta rikollisisuudesta ja suvaitsemattomuudesta toisin ajattelevia kohtaan. Valitetettavasti eräät kulttuuri tai uskontotaustat ovat kunnostautuneet eskä väkivaltarikollisuudessa ja suvaitsemaatomuudessa, eli pidetään omaa uskontoa ja/tai kultturitaustaa niin hienona, että muiden on siihen sopeuduttava.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös