Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. III

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Huhhuh. Pakko lähtee haukkaan happea ja ruokaostoksille. Helvetin jännää oli ja miten vittu mä oon tossa kisan aikana kirjottanu vielä kolmisen sivua aika jäntevää tekstiä?!? Ei aavistustakaan.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Jaa. Mullahan alko pyykkivuoro lähes puol tuntia sitten.

Meinaspa mennä kokonaan ohi kun oli parempaa tekemistä. :alppu: :thumbup:
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Olin tossa Tampereella heilumassa iltapäivän.
Nyt vasta hogasin, että Käikkönen on pärjänny kohtuullisesti siellä jossain autoilukilpailussa aavikolla tms. hiekkamyrskyssä.

Ihan hyvä juttu! :thumbup:
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Tässä gp-voiton juhlinnan ja pikkujoulukrapulakaljoittelun lomassa on noussut esiin suunnitelma "asioita jotka pitää tehdä ennen veivin heittoa" -listalta.

En ole ollut GP:ssä paikan päällä ja tällä kaudella olisi vielä yksi tsäänssi johon saa lippujakin -> Sao Pauloon kolmen viikon päästä jos vaan töistä irtoaa vapaata.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Tässä gp-voiton juhlinnan ja pikkujoulukrapulakaljoittelun lomassa on noussut esiin suunnitelma "asioita jotka pitää tehdä ennen veivin heittoa" -listalta.

En ole ollut GP:ssä paikan päällä ja tällä kaudella olisi vielä yksi tsäänssi johon saa lippujakin -> Sao Pauloon kolmen viikon päästä jos vaan töistä irtoaa vapaata.
Nostan hattua extemporelle ajatukselle. Ja toivon sen vaikuttavan yhä yhtä hyvältä idealta huomenna selvinkinpäin.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Nostan hattua extemporelle ajatukselle. Ja toivon sen vaikuttavan yhä yhtä hyvältä idealta huomenna selvinkinpäin.
Toivottavasti ainakaan realiteetit ei hypi heti silmille pomon Ei onnistu! -sanojen muodossa..
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös