oldez
Well-known member
Oudoksi menee kun voittava tarjous oli sama summa ja huonommat ehdot kuin meidän tarjouksessa...Ei mennyt läpi tarjous. No seuraavaa asuntoa metsästämään.
Oudoksi menee kun voittava tarjous oli sama summa ja huonommat ehdot kuin meidän tarjouksessa...Ei mennyt läpi tarjous. No seuraavaa asuntoa metsästämään.
Maalaismaisemaa Mankelin kyssäriin. Oli nelostie kauneimmillaan syysväreissä, jos ei jo ruskaakin hieman. Kelikin oli sateesta pilvipoutaan ja loppumatkan värjäsi punainen taivaanranta.Jahas ja ei muuta kun nelostielle nyt. Laatuaikaa tiedossa. :ahem:
Kävi päiväinen jutustelu mielessä, kun käväisin vaimon kanssa katsomassa Tien Pohjoiseen.Maalaismaisemaa Mankelin kyssäriin. Oli nelostie kauneimmillaan syysväreissä, jos ei jo ruskaakin hieman. Kelikin oli sateesta pilvipoutaan ja loppumatkan värjäsi punainen taivaanranta.
No kait joku naamaraja..Oudoksi menee kun voittava tarjous oli sama summa ja huonommat ehdot kuin meidän tarjouksessa...
Kumman tarjous tehtiin aiemmin?Oudoksi menee kun voittava tarjous oli sama summa ja huonommat ehdot kuin meidän tarjouksessa...
No mitkäs nuo ehdot oli?Oudoksi menee kun voittava tarjous oli sama summa ja huonommat ehdot kuin meidän tarjouksessa...
Mitäs pidit? Minä katsoin eilen.Kävi päiväinen jutustelu mielessä, kun käväisin vaimon kanssa katsomassa Tien Pohjoiseen.
Meillä ei ollut mitään ehtoja ja toisessa tarjouksessa oli jotain ehtoja. Viimeinen kerta kun osallistun kiinteistömaailman tarjouskauppaan. En suosittele kenellekään. En ostajille, enkä myyjille.No mitkäs nuo ehdot oli?
Voittava tarjous.Kumman tarjous tehtiin aiemmin?
Pidin kyllä. Muutama leffoissa tyypillinen aikajanallinen lapsus mielestäni, mutta ehdottomasti katsomisen arvoinen.Mitäs pidit? Minä katsoin eilen.
Mielestäni tuo ensin tehty tarjous on pakko hyväksyä. Jos myöhemmin tehty samansuuruinen tarjous ohittaa niin se häviää siinä tapauksessa, että juttu viedään lakitupaan.Voittava tarjous.
Ei ole.Mielestäni tuo ensin tehty tarjous on pakko hyväksyä.
Ok. Itse luulin, että noin on pakko toimia.Ei ole.
Tossa on ideana se että tehdään niitä tarjouksia ja sitten toisilla on aikaa reagoida niihin tarjouksiin. Oikein painotetaan sitä että välttämättä suurin summa ei voita, koska toisessa tarjouksessa voi olla paremmat ehdot. Tosin minkäs teet kun on suurin summa ja parhaat ehdot ja silti jää rannalle.Ok. Itse luulin, että noin on pakko toimia.
En nyt haluaisi jankata tai olla millään tavalla juuri sinua vastaan, mutta siis missä painotetaan tuota mainitsemaasi asiaa?Oikein painotetaan sitä että välttämättä suurin summa ei voita, koska toisessa tarjouksessa voi olla paremmat ehdot.
Kiinteistövälittäjät sitä levittävät.En nyt haluaisi jankata tai olla millään tavalla juuri sinua vastaan, mutta siis missä painotetaan tuota mainitsemaasi asiaa?
Kauppahinnan lisäksi kaupan muut ehdot – esimerkiksi asunnon vapautuminen ja maksuehdot – vaikuttavat myyjän myyntipäätökseen. Hinnaltaan korkein tarjous ei aina ole myyjälle paras.
Tuo Kiinteistömaailman tarjouskauppa näyttää olevan melko uusi ja minulle outo tapa tehdä asuntokauppaa.
No on se jo 5 vuotta vanha. Netistä löytyy kyllä kaikenlaista tarinaa epäonnistuneista kaupoista. Selkeitä sääntöjä ei löydy mistään.Tuo Kiinteistömaailman tarjouskauppa näyttää olevan melko uusi ja minulle outo tapa tehdä asuntokauppaa.