Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. III

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

burb

.
Ajattelin vain testata että onko uskottavampaa vakuuttaa olevansa selvinpäin kuin kännissä. En jaksanut työstää aiheesta pollia mutta kukin voi hiljentyä tykönänsä miettimään asiaa.

Sijainti
Oslo
Ajattelin vain testata että onko uskottavampaa vakuuttaa olevansa selvinpäin kuin kännissä. En jaksanut työstää aiheesta pollia mutta kukin voi hiljentyä tykönänsä miettimään asiaa.
Savon murre ainakin lopahti edellisessä kommentissasi epäuskottavasti kesken lauseen.

Lunssila

Well-known member
Jännä tunne, kun huomaa tuossa ketjun vasemmalla puolella olevasta ikonista, että on kirjoittanut toikkiin, mutta ei muista yhtään että mitä. Ja sitten on pakko käydä tarkistamassa, että mitä hittoa nyt taas.

oldez

Well-known member
Mielessäni suunnittelen huomista ateriaa: uuniperunoita, täytteeksi pekonisipulipaistosta ja tuorejuustoa.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Noin, mie latasin just suorilla, eikä niin mairittelevilla, sanoilla erään lyhytaikaisen ex-pelaajamme perhetutulle mielipiteeni ko pelaajasta. :eek:
No, terveiset varmaan kulkeutuu perille saakka. Jos näin, niin hyvä niin..

Nurtsi

Registered Loser
Jännä tunne, kun huomaa tuossa ketjun vasemmalla puolella olevasta ikonista, että on kirjoittanut toikkiin, mutta ei muista yhtään että mitä. Ja sitten on pakko käydä tarkistamassa, että mitä hittoa nyt taas.
Milloinkohan minä olen tänne viimeksi mitään pistänyt? Ehkäpä mulla ei ole mitäään merkityksetöntä sanottavaa.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Mielessäni suunnittelen huomista ateriaa: uuniperunoita, täytteeksi pekonisipulipaistosta ja tuorejuustoa.
Olen just tekemässä alkupaloiksi paprikoita, joissa täytteenä tuorejuuston lisäksi sieni/pekonipaistosta, kutkarupuja ja päälle mozzarella-sinihomejuusto kuorrutus.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.