Knoukka
Well-known member
Niinhän me jakomielitautiset kaikki!Alat kuulostaa eräältä entiseltä arvostetulta forumveteraanilta...
Niinhän me jakomielitautiset kaikki!Alat kuulostaa eräältä entiseltä arvostetulta forumveteraanilta...
Tätä et kyllä usko.Oon ihan selevinpäin täällä nyt.
Savon murre ainakin lopahti edellisessä kommentissasi epäuskottavasti kesken lauseen.Ajattelin vain testata että onko uskottavampaa vakuuttaa olevansa selvinpäin kuin kännissä. En jaksanut työstää aiheesta pollia mutta kukin voi hiljentyä tykönänsä miettimään asiaa.
*miettii*..... mietitty! ....Ajattelin vain testata että onko uskottavampaa vakuuttaa olevansa selvinpäin kuin kännissä. En jaksanut työstää aiheesta pollia mutta kukin voi hiljentyä tykönänsä miettimään asiaa.
Alat kuulostaa eräältä entiseltä arvostetulta moderaattorilta... ENTISELTÄ SIIS!Oon ihan selevinpäin täällä nyt.
Voe se olla kaenuun murrettahi.Savon murre ainakin lopahti edellisessä kommentissasi epäuskottavasti kesken lauseen.
Kun modeus loppuu niin arvostus alkaa?Alat kuulostaa eräältä entiseltä arvostetulta moderaattorilta... ENTISELTÄ SIIS!
Jätkä vetää fiktiota ihan kybällä. "Arvostettu moderaattori"... JOOPA JOO!!!Alat kuulostaa eräältä entiseltä arvostetulta moderaattorilta... ENTISELTÄ SIIS!
Tuo on muuten harvinaisen paskasti valittu kakkosnimimerkin nimimerkki Runskin toimesta. Tämä näin välihuomiona.Onko moderaattoreita sitten arvostettu RK62:n jälkeen?
Milloinkohan minä olen tänne viimeksi mitään pistänyt? Ehkäpä mulla ei ole mitäään merkityksetöntä sanottavaa.Jännä tunne, kun huomaa tuossa ketjun vasemmalla puolella olevasta ikonista, että on kirjoittanut toikkiin, mutta ei muista yhtään että mitä. Ja sitten on pakko käydä tarkistamassa, että mitä hittoa nyt taas.
Olen just tekemässä alkupaloiksi paprikoita, joissa täytteenä tuorejuuston lisäksi sieni/pekonipaistosta, kutkarupuja ja päälle mozzarella-sinihomejuusto kuorrutus.Mielessäni suunnittelen huomista ateriaa: uuniperunoita, täytteeksi pekonisipulipaistosta ja tuorejuustoa.
Varmaankin sitä, että toimittajalla on sellainen fetissi ja mielipiteitäMitähän tästä pitäis ajatella