Heti kun tosikommari tulee kattomaan, niin kisaorganisaatio tervehtii punasin lipuin.Vähä tylsät aika-ajot. Etenkin kun tulin mukaan just punaisen lipun tultua.
Piti käydä oksentamassa tuon luettuani. En ehtinyt edes ilmoittaa syömisiäni...Heti kun tosikommari tulee kattomaan, niin kisaorganisaatio tervehtii punasin lipuin.
Perusta "Mitä oksensin juuri äsken"- ketju.Piti käydä oksentamassa tuon luettuani. En ehtinyt edes ilmoittaa syömisiäni...
Pitää ensin löytää joku hyväuskoinen hölmö maksamaan se matka ja ylläpito.Sitä vaan miettii, miksi nämä neitokaiset eivät ole niitä jotka käyttävät EU:n vapaata liikkuvuutta hyväkseen...
Use the old SITH mind trick.Pitää ensin löytää joku hyväuskoinen hölmö maksamaan se matka ja ylläpito.
Tuontivaimot kannattaa varmaan käydä ensin paikanpäällä koeajamassa. Tai voithan toki lähettää muutaman tonnin matkakuluihin niin ei tartte kotoa poistua. Jos ei riitä niin muutama tonni lisää, laadusta kannattaa maksaa.Sitä vaan miettii, miksi nämä neitokaiset eivät ole niitä jotka käyttävät EU:n vapaata liikkuvuutta hyväkseen...
Onks kaappi sekasi?On nii hikiki.
Ainahan minä olen urheilusta pitänyt, vaan vieläkään en ole järin tulostavoitteellinen. Hieman yllättäen ja lähinnä vaimon innostuksesta olen siirtynyt myös urheilupuolella enämpi kestävyyttä vaativiin suorituksiin, jotka vaativat jo ihan oikeaa treenaamistakin. Kiva huomata, että löytää itsestään uutta potkua uusiin lajeihin.Samistakin tullu urheiluhullu?
Heh! Tuostahan saisi hyvän vessapaperimainoksen tunnuslaulun: "Hei huomenta suoli, hyvin pyyhkii!".Mistäs lähtien Olli-Pekka Kallasvuo on ollut Huomenta suolen juontaja? Vai onko hän vain huomenna siellä?
Eikö se mene jo liioitteluksi jos suolta ryhtyy pyyhimään? Tietysti makkaraa tehdessä näinkin voi...Heh! Tuostahan saisi hyvän vessapaperimainoksen tunnuslaulun: "Hei huomenta suoli, hyvin pyyhkii!".
Joo. Mutta voihan sille suolelle huomenet heittää samalla kun sen päätepistettä rassaa :idea:.Eikö se mene jo liioitteluksi jos suolta ryhtyy pyyhimään? Tietysti makkaraa tehdessä näinkin voi...
Taitaa vaatia joogaamista, jos katsekontakti a hakee..?Joo. Mutta voihan sille suolelle huomenet heittää samalla kun sen päätepistettä rassaa :idea:.