*huoh*
Edit: kuin seinälle puhuisi. Tuo Lola-koira tuossa vieressäkin ymmärtää paremmin kuin markoj.
Voi sitä Lollaa. Voi sitä.
Viimeksi muokattu:
*huoh*
Sama asiahan me on puhuttu aikasemminkin, eikä sillä ollu mitään vaikutusta sun ymmärryksen tasoon.*huoh*
Edit: kuin seinälle puhuisi. Tuo Lola-koira tuossa vieressäkin ymmärtää paremmin kuin markoj.
Joo kuin myös. Nää jutut alkavat kiertää kehää.Sama asiahan me on puhuttu aikasemminkin, eikä sillä ollu mitään vaikutusta sun ymmärryksen tasoon.
En tiedä pitääkö paikkaansa, mutta sulla vaikuttas olevan huomattavan alentunut kyky havaita, milloin kommentoija (minä) on liikkeellä asiapohjalla vakavasti ja milloin taas on kyse jostain muusta.Joo kuin myös. Nää jutut alkavat kiertää kehää.
Lopetahan jo pilkkaaminen. Jossain vaiheessa kun pelkkä toisen nimimerkin näkeminen saa otsasuonet pullistumaan, kieli poskellakin kirjoitettu typeryys saa kupin nurin.En tiedä pitääkö paikkaansa, mutta sulla vaikuttas olevan huomattavan alentunut kyky havaita, milloin kommentoija (minä) on liikkeellä asiapohjalla vakavasti ja milloin taas on kyse jostain muusta.
No tuossahan taas ei ollu tarkotus lainkaan pilkata vaan kerroin miltä minusta vaikuttaa.Lopetahan jo pilkkaaminen. Jossain vaiheessa kun pelkkä toisen nimimerkin näkeminen saa otsasuonet pullistumaan, kieli poskellakin kirjoitettu typeryys saa kupin nurin.
Lopeta se vänkääminen nyt! Jos etädiagnosointi ei ole pilkkaamista, niin vittuilua se on ainakin. Sulla on niin paskat jutut, että saavat sapen kiehumaan, vaikka ne mieltääkin tarkoittamaksesi muka-hassutteluksi.No tuossahan taas ei ollu tarkotus lainkaan pilkata vaan kerroin miltä minusta vaikuttaa.
Ei mitenkään, niin kuin ei vanhempiensakaan.Tuli mieleen, että millä tavoin lapsenlapsi vastuussa isovanhempiensa tekemisistä?
Tuli mieleen, että millä tavoin lapsenlapsi vastuussa isovanhempiensa tekemisistä?
HUH! Pelastuin. Mulla kun ei oo kuin kaksi polvee.Aina kolmanteen polveen.
Bottas-toikki on muuten yhdyssana. T: kukkahattutäti. Vai oonko mä se realisti?Bottas toikissa ihan mielenkiintoinen keskustelu.
Volvon Korsika NÖÖÖNNNÖÖÖNNNNNN!!!11Tänään tuli liikennevaloissa amerikkalaisen auton takana jonottaessa mieleen, että kyllä antavat korneja mallinimiä autoilleen.
Suomessa samat kuulostavat tältä:
Saab Tähtialus
Talbot Vapaaherra-risteilijä
Vanaja Tutkimusmatkailija
Sisu Luokkaretki
Saab Yksinäinen Susi
jne...
Selkeä virhe, mut onnistuit heti rokottamaan. Juhli sitä. Seuraavaa saat odottaa ensi kauteen...Bottas-toikki on muuten yhdyssana. T: kukkahattutäti. Vai oonko mä se realisti?