Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. IV

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kai se varalta on parempi maksaa Teostollekin, ettei tuu miljoonakorvaukset niskaan. Pistä vaikka parikymppiä verkkopankin toistuvaa maksua kuussa.

Paitsi mulla ei toimi toi areenalaturi enää lain. Pitäs kai kikkailla jotain, mutta en oo jaksanu ottaa selvää.
No nyt ne kinaa saako Veikkauksen logo näkyä lotto-arvonnassa? Tai sana lotto? Piilomainontaa Ylen kanavilla.

*huoh*

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Tänään yhdessä turkulaisessa kampaamossa leikataan ja värjätään hiuksia ilmaseks iltakuudesta aamukuuteen. Ainoa ehto on se, että kampaajalle pitää antaa täysin vapaat kädet. Aion mennä sinne ja toivoa, ettei ne vedä mulle poikatukkaa tai irokeesiä.

Tämmösellä kuontalolla meen sinne, jännittää et onks ne tyytymättömiä mun omaan väriini:

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Tänään yhdessä turkulaisessa kampaamossa leikataan ja värjätään hiuksia ilmaseks iltakuudesta aamukuuteen. Ainoa ehto on se, että kampaajalle pitää antaa täysin vapaat kädet. Aion mennä sinne ja toivoa, ettei ne vedä mulle poikatukkaa tai irokeesiä.

Tämmösellä kuontalolla meen sinne, jännittää et onks ne tyytymättömiä mun omaan väriini:
Tissit on kyllä piirretty liian pieneksi ..... eiku noi esittäk.....

:eek:

Saas nähä, millasen Sinead O'Connorin ne tempasee :D

Joni

Well-known member
En tiedä mitä helvettiä mut kotimatkalla pari "jonnea" tuli busissa kaks istuinta taammas juoruilemaan ja kuulin kokoajan mun nimimerkkiä(Doomii) ja vitsailua musta ja kaikkee... Helvetin pelottavaa sinänsä.. Toivon ettei musta juoruta tällähetkellä muuta kuin joittenkin teinien kesken.. Vähän pelottavaa kyllä.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
En tiedä mitä helvettiä mut kotimatkalla pari "jonnea" tuli busissa kaks istuinta taammas juoruilemaan ja kuulin kokoajan mun nimimerkkiä(Doomii) ja vitsailua musta ja kaikkee... Helvetin pelottavaa sinänsä.. Toivon ettei musta juoruta tällähetkellä muuta kuin joittenkin teinien kesken.. Vähän pelottavaa kyllä.
Ottiko ne poseerausasentoja kanssa?

jjv

Arschloch
Saakeli ku pitkästä aikaa pariin vuoteen heitti kunnon lunssan päälle. Sais ny jotenkin venytettyä sen maanantaille ni vois hyvällä omalla tunnolla hakee saikkua. Koskaan joutunu olemaan lentsun takia töistä pois mut ens viikolla niin vähän duunia että ihan sama onko kotona vai töissä. Olisivat saaneet jatkaa lomautuksia.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa

Huh! Luin ensin, että sinun hiuksia leikataan ja värjätään 12 tunnin ajan illasta aamuun. Ajattelin jo, että sinne laitetaan kaikenlaisia lisukkeita, vaikka sinulla on paksut ja komeat hiukset. Itse en uskaltaisi antaa omaa hiuksistoani vastaavaan käsittelyyn.
Laitahan kuva sitten lopputuloksesta!

Joni

Well-known member
Ottiko ne poseerausasentoja kanssa?
Ei mut ne mukamas luki jotain iltasanomien lööppejä jossa luki jotain... En kyl oikeasti tiedä mitä ne luki koska en katsonut mutta kaikkee jännää settiä sitä kuulu.. Ehkä vaa tää oli tosi randomia mut ihan selkeesti musta oli kyse.. Puhui kaikkee mun pukeutumisesta ja juomisestakin... mut sit viel ne puhu mun asuinpaikasta... Olis tehny mieli mennä sanoo pari valittua sanaa niille senjälkeen tai vähä enemmänkin mut toistaseks olin kuin en olis kuullut tai huomannut.. ;D Mut kuka homo musta tekee musta tollasia läppälööppejä... :D Nyt naurattaa mut kyl se bussissa pisti aika vakavaksi mut..

Ne mainitsi aina jonku juorulauseen ja jokasessa kuului äänekkäästi mun nimimerkki... Aluksi luulin et se oli joku random juttu mut sitku mun asuinpaikka mainittiin ja noi muut niin sit en enää luullukkaa vaan et se oli todellakin musta kyse.

Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Pyrkimykset internetmemeksi palkitaan lopultakin?