Joni
Well-known member
F1-forum on kyl hullu paikka. Äkkiä pois täältä.Pyrkimykset internetmemeksi palkitaan lopultakin?
F1-forum on kyl hullu paikka. Äkkiä pois täältä.Pyrkimykset internetmemeksi palkitaan lopultakin?
Naamakuvat ainakin pois poseketjusta. Siellä ne alakoulussa salaa selaavat välitunnilla pärinä-autosivustoja, löytävät foorumilta hauskan ketjun, ja huomaavat että tuohan menee samalla bussillaF1-forum on kyl hullu paikka. Äkkiä pois täältä.
Ja sitten bussikuski jo herättikin.En tiedä mitä helvettiä mut kotimatkalla pari "jonnea" tuli busissa kaks istuinta taammas juoruilemaan ja kuulin kokoajan mun nimimerkkiä(Doomii) ja vitsailua musta ja kaikkee... Helvetin pelottavaa sinänsä.. Toivon ettei musta juoruta tällähetkellä muuta kuin joittenkin teinien kesken.. Vähän pelottavaa kyllä.
Ei mut ne mukamas luki jotain iltasanomien lööppejä jossa luki jotain... En kyl oikeasti tiedä mitä ne luki koska en katsonut mutta kaikkee jännää settiä sitä kuulu.. Ehkä vaa tää oli tosi randomia mut ihan selkeesti musta oli kyse.. Puhui kaikkee mun pukeutumisesta ja juomisestakin... mut sit viel ne puhu mun asuinpaikasta... Olis tehny mieli mennä sanoo pari valittua sanaa niille senjälkeen tai vähä enemmänkin mut toistaseks olin kuin en olis kuullut tai huomannut.. ;D Mut kuka homo musta tekee musta tollasia läppälööppejä... Nyt naurattaa mut kyl se bussissa pisti aika vakavaksi mut..
Ne mainitsi aina jonku juorulauseen ja jokasessa kuului äänekkäästi mun nimimerkki... Aluksi luulin et se oli joku random juttu mut sitku mun asuinpaikka mainittiin ja noi muut niin sit en enää luullukkaa vaan et se oli todellakin musta kyse.
Mielummi teki mieli vaa bussista lähtiessä näyttää peukkua ja sanoa "Hyvä pojat, juokaa vähä lisää sitä ES!"Mikset mennyt suoraan kysymään, notta mitä vittua penskat vittuilette?
:eek!:Kannattaa tehdä sitä mikä kiinnostaa.
Kuulostaa psykoosilta. Lisää ESSIÄ heti!Ei mut ne mukamas luki jotain iltasanomien lööppejä jossa luki jotain... En kyl oikeasti tiedä mitä ne luki koska en katsonut mutta kaikkee jännää settiä sitä kuulu.. Ehkä vaa tää oli tosi randomia mut ihan selkeesti musta oli kyse.. Puhui kaikkee mun pukeutumisesta ja juomisestakin... mut sit viel ne puhu mun asuinpaikasta... Olis tehny mieli mennä sanoo pari valittua sanaa niille senjälkeen tai vähä enemmänkin mut toistaseks olin kuin en olis kuullut tai huomannut.. ;D Mut kuka homo musta tekee musta tollasia läppälööppejä... Nyt naurattaa mut kyl se bussissa pisti aika vakavaksi mut..
Ne mainitsi aina jonku juorulauseen ja jokasessa kuului äänekkäästi mun nimimerkki... Aluksi luulin et se oli joku random juttu mut sitku mun asuinpaikka mainittiin ja noi muut niin sit en enää luullukkaa vaan et se oli todellakin musta kyse.
Näin on. Taistohan on muuten erään nettihahmo markojiin yh-äiti. Omaa sukua sienieläimet.Varmasta lähteestä olen kuullut, että nimimerkki Estate on alunperin ES-Tate eli energiajuomaa naamioonsa muhova Taisto Kärsämäeltä. Kaikkea sitä on.
Tee vielä Bruce Dickinsonista joku vastaava \o/En sitten millään löytänyt hauskempaa kuvaa korostaakseni miten huonosti postaan.[/IMG]
Hävettää kyllä nyt niin paljon, että hoidan pari banjoa ja sitten menen itkemään-->
Saattas banjomestarille helähtää itelle kakkua.Tee vielä Bruce Dickinsonista joku vastaava \o/
Saattas banjomestarille helähtää itelle kakkua.
Maailman lyhyin lento kestää vain 47 sekuntia
Maailman lyhyin lento operoidaan nopeimmillaan vain 47 sekunnissa.
Skotlannista löytyy maailman lyhyin lento
Skotlannin Orkney-saarilla liikennöidään maailman lyhyintä reittilentoa, joka kestää alle kaksi minuuttia. Daily Mail -uutissivuston mukaan Loganairin lento operoidaan nopeimmillaan 47 sekunnissa, tuulen suunnasta riippuen.
Westrayn ja Papa Westrayn saarten välillä kesäkuusta syyskuuhun kulkeva reitti on osoittautunut turistien keskuudessa niin suosituksi, että vuoroja on jopa jouduttu lisäämään. Saarten etäisyys toisistaan on noin 2,8 kilometriä.
Katso videolta millaisesta matkasta oikein on kyse!
Tärkein tieto jäi uupumaan, eli voiko lennon aikana ostaa verovapaita tuotteita?.
Lyhyin tunnettu, toistuvasti lennettävä reittilento kestää - tuuliolosuhteista riippuen - lyhyimmillään jopa huikeat 47 sekuntia.
Notta!
Oli kyllä tosi huono.. tossa olis jälkimmäisessä pitäny ehdottomasti lukea "Withoutherspoon"En sitten millään löytänyt hauskempaa kuvaa korostaakseni miten huonosti postaan.
Hävettää kyllä nyt niin paljon, että hoidan pari banjoa ja sitten menen itkemään-->
Onneksi suomenkielessä, tai ruotsinkielessä, ei ole moisia ääntämisongelmia.Oli kyllä tosi huono.. tossa olis jälkimmäisessä pitäny ehdottomasti lukea "Withoutherspoon"
Helpommalla pääsisivät enklannin kielessäkin, kun lausuisivat sanat kuten ne kirjoitetaan. Pöljä kieli.Onneksi suomenkielessä, tai ruotsinkielessä, ei ole moisia ääntämisongelmia.
Hollantilaisten vika tuokin.Helpommalla pääsisivät enklannin kielessäkin, kun lausuisivat sanat kuten ne kirjoitetaan. Pöljä kieli.