Tää tapaus oli ihan vitullinen määrä alkoholia ja tunti aiemmin alaspäin mennyt dillinger.Aika jännä. Mulla oli oksennukset pari päivää matolla eikä haissut lainkaan. Oli tosin aika nestemäistä, eikä paljoa sattumia.
Tää tapaus oli ihan vitullinen määrä alkoholia ja tunti aiemmin alaspäin mennyt dillinger.Aika jännä. Mulla oli oksennukset pari päivää matolla eikä haissut lainkaan. Oli tosin aika nestemäistä, eikä paljoa sattumia.
Juuri tän takia mä laattaan mieluiten muiden kotona. Viimeksi ex-esimiehen.Päivä 3: olme.
Olen kantanut vaatteeni sekä osan asunnon muusta irtaimistosta parvekkeelle. Olen mopannut lattiaa niin pitkään kunnes lattianpesuaine loppui ja sen jälkeen kerran vielä fairylla.
Asunto haisee yhä oksennukselle.
Onks tää CV:ssä?Juuri tän takia mä laattaan mieluiten muiden kotona. Viimeksi ex-esimiehen.
Liekö moderoinnista luopumisella tai AA-kerholla pidemmän päälle kestävämpi lopputulos, jos ei kertakohtuus pysy lapasessa :dunno:
Kyllä se oli weeceessä.Onks tää CV:ssä?
Tämän takia se lieneekin ex-.Juuri tän takia mä laattaan mieluiten muiden kotona. Viimeksi ex-esimiehen.
HAHA! Jätkällä jäi vanha quote roikkumaan!Kyllä se oli weeceessä.
http://www.youtube.com/watch?v=XT5t84f31okI'm the firestarter!
Työtodistus oli tässä vaiheessa jo kirjoitettuna. :alppu:Tämän takia se lieneekin ex-.
Oli joo. Ainakin muistaakseni...Kyllä se oli weeceessä.
Tuolla jotain, jos ei ole vielä löytänyt. Ite oon käyttänyt kakkosta ongelmitta. HEHEPojalla on nyt viikonlopuna kymmenkunta kannettavaa kun sen pitää tehdä niile kaikenlaista kummaa. Yhden häkkyrän kanssa sillä on ongelma, kun ei saanut käyttäjätlä salasanaa koneen aukaisuun, tekstarilla se pyynnöstä lähetti salasanan, ainoa ongelma siinä on se, ettei se ole oikea.
Itse asiassa ongelma on sen koneen käyttäjän, jolla ei sitten ole firman standardien mukaista konetta ensi viikolla.Tuolla jotain, jos ei ole vielä löytänyt. Ite oon käyttänyt kakkosta ongelmitta.
Konalaan? Konalassahan on vain heikompaa ainesta, autokauppoja, korjaamoita ja joku liivijengi. Niin ja Motonet. Ooksä Motonet?Ei. Me muutettiin viime viikolla burbin naapuriin.
Sä oot MC George. Eli Pyhän Yrjön Veljeskunta.MC Saatanan Perkeleet tulee ja tappaa.