Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. IV

Knoukka

Well-known member
Vittu että on koko päivä mennyt hukkaan... mitään en ole saanut aikaiseksi. En edes ole vastannut markojiin visaan... Onneksi otin töistä vapaata. No sen siitä saa kun deadline on vasta 25 tunnin päästä. Eihän nyt vielä voi mitään saada aikaiseksi.
Kolmen tunnin kohdalla alkaa tapahtua. Sen jälkeen ehtii tempon, palauttavan kahvirastin ja loppukirin lähetä -klikkauksineen.

oldez

Well-known member
Vituttaa olla näinkin viisas, että tajuaa oman typeryytensä. Ennemmin voisin olla sen verran tyhmä etten tajuaisi olevani idiootti. Kumminkaan niin viisas ei voi olla etteikö olisi silti typerä.

jjv

Arschloch
Vittu että on koko päivä mennyt hukkaan
Itse olen onneksi ollut hyödyksi koko viikon. 60 miestyötuntia käytetty pienen hallinosan eristämiseen lämpimämmäksi. Yksi aste saatiin sisälämpötilaa nostettua \o/

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Itse olen onneksi ollut hyödyksi koko viikon. 60 miestyötuntia käytetty pienen hallinosan eristämiseen lämpimämmäksi. Yksi aste saatiin sisälämpötilaa nostettua \o/
Minulla nousi sisälämpötila kahdella asteella ilman ensimmäistäkään miestyötuntia. Kun saisi vaan takaisin normaaliksi, :dunno:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Minulla nousi sisälämpötila kahdella asteella ilman ensimmäistäkään miestyötuntia. Kun saisi vaan takaisin normaaliksi, :dunno:
Tarttee selvästi jotain miestyötunteja, joiden seurauksena ilmapiiri suorastaan jäätyy.

Paranemisia.

burb

.
Olgikselle voimajaxuja tms. whatever. Niitä juttuja kuiteski.

jjv

Arschloch
Aijai hukkalämpöä, Olga pitää kytkeä valtakunnanverkkoon. Meinaan, että paranemisia! Itse olin viime viikon alussa saikulla flunssan takia ja työkaveri 2 viikkoa sitten, molemmilla taas kurkku kipeä ja nenä tukossa. Pari-kolme päivää kerkesin olemaan terveenä.

Knoukka

Well-known member
Voi saatana että soitti eno päissään äsken. Oli ihan änkyräpäissään ja änkyräpäällä, jota ei oo ikinä aikasemmin ollu. Pikkasen pisti jopa huolestumaan. No, pitänee aamulla herättää. Että alahan painua rankamettään että siellä se helepottaa. :D