Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. IV

markoj

Custom User
Ai se kuvasta päätellen nuori karhu, jonka urhoolliset metsästäjät olivat ajaneet pesästä ja tappaneet? Olisi karhu saanut tehdä metsästäjille "elämänsä kesän".
Jossain oli juttua naaraskarhun käyneen miehen päälle. En sen tarkemmin lukenu.

DW

2009-2016
Ai se kuvasta päätellen nuori karhu, jonka urhoolliset metsästäjät olivat ajaneet pesästä ja tappaneet? Olisi karhu saanut tehdä metsästäjille "elämänsä kesän".
Eikös ne olleet haulikot mukana? En aseita enkä metsästystä harrastele, mut kyl vähän kait tuuria tarvii, et hengiltä saa...noin niinku tarpeeksi ajoissa.

Vesku

Maatalousneuvos
Huomenna illalla paikallisen pankin kunnon 110-v juhlat!:ahem:
N 500-550 vierasta odotellaan, ja pelätään, että tulee reilusti yli 600.
Kunnassa n 1700 asukasta... Kättäpäivää pitänee olla tarjoamassa.

Illallinen, Suvi Teräsniska, Twister-bilebändi, Ismo Leikola, taikuri Pete Poskiparta ja näyttävä ilotulitus! Komean juhlakirjan julkaisu. Liikuntahalli muutetaan yökerho-kapakaksi. :p
Vähän jänskättää, miten kaikki suunnitelmat toimivat ja juhla onnistuu...:frank:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Huomenna illalla paikallisen pankin kunnon 110-v juhlat!:ahem:
N 500-550 vierasta odotellaan, ja pelätään, että tulee reilusti yli 600.
Kunnassa n 1700 asukasta... Kättäpäivää pitänee olla tarjoamassa.

Illallinen, Suvi Teräsniska, Twister-bilebändi, Ismo Leikola, taikuri Pete Poskiparta ja näyttävä ilotulitus! Komean juhlakirjan julkaisu. Liikuntahalli muutetaan yökerho-kapakaksi. :p
Vähän jänskättää, miten kaikki suunnitelmat toimivat ja juhla onnistuu...:frank:
Vaikuttaa hyvältä. Varsinkin Leikola ja tiss.... öööh toi Poksipatra.:eek:

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Vaikuttaa hyvältä. Varsinkin Leikola ja tiss.... öööh toi Poksipatra.:eek:
Leikola ehkäpä saa murrettua kaiken jännitteen. Siis sellaisen, kun ollaan parhaimmissaan puvut päällä ja iltapuvut pingotettuina, vähän tottumattomia säteilemään isossa joukossa isossa juhlassa, niin vitsi yksi mies saattaa sen jumin ratkaista. Vaikka kaikki samaa pankkia kuitenkin.

burb

.
Poliisipartio talutti naapuritaloon känni-ihmistä. Ymmärtääkseni ei ihan normaali toimenpide. Ainaskin Poliisit- tai Lainvalvojat-sarjassa ovat tainneet sanoa kyytiä kinuaville että eivät kuskaa muualle kuin Kisikseen.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Poliisipartio talutti naapuritaloon känni-ihmistä. Ymmärtääkseni ei ihan normaali toimenpide. Ainaskin Poliisit- tai Lainvalvojat-sarjassa ovat tainneet sanoa kyytiä kinuaville että eivät kuskaa muualle kuin Kisikseen.
Kyllä ne minutkin on kuskanneet.

Knoukka

Well-known member
Kattelin tossa ekan stintin Enbuske & Linnanahdetta. Vittumitäpaskaa.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kohtapuoleen lähteä Kiteen tuppukylään. Onhan tuo kuntaliitoksenkin jälkeen 1000 asukasta Lieksaa pienempi.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Viime pakkaliluja, enne aamupalaa. Sitten loput romut auotoon ja menoks. Kuopion kohdalla vois vaikka himmailla sen verran, että söis jotain pikaista ja tankki täyteen.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Se on minun syy kun naisella on maha kipeä aamulla. Minun kuulemma pitäisi tehdä asialle jotain. Lisäksi olen kuulemma vittumainen. Sit hän lähti töihin.

Hyvä mieli!

Knoukka

Well-known member
Se on minun syy kun naisella on maha kipeä aamulla. Minun kuulemma pitäisi tehdä asialle jotain. Lisäksi olen kuulemma vittumainen. Sit hän lähti töihin.

Hyvä mieli!
Mitä muuten meinaat asialle tehdä?