Enpä ite ole ikinä tajunnut vetoremmejä käyttää työntöremmeinä.Lisäksi kun opettelet tämän tekniikan, niin ei tartte olla alvariinsa huutelemassa PekPoy:ta apuihin penkkipunnerruspainojen alta. Tosin vaatii jonkun verran keskikehotreeniä pohjille.
Enpä ite ole ikinä tajunnut vetoremmejä käyttää työntöremmeinä.Lisäksi kun opettelet tämän tekniikan, niin ei tartte olla alvariinsa huutelemassa PekPoy:ta apuihin penkkipunnerruspainojen alta. Tosin vaatii jonkun verran keskikehotreeniä pohjille.
Oishan se vähän noloo jos tanko lipeis käsistä ja pomppais mahan päältä tohon peiliseinään.Enpä ite ole ikinä tajunnut vetoremmejä käyttää työntöremmeinä.
...puhumattakaan naisista. Tamppooni ampuis samalla takaseinään.Oishan se vähän noloo jos tanko lipeis käsistä ja pomppais mahan päältä tohon peiliseinään.
Eihän se vitsi ollut sua kohtaan lain, vaan oldezille, joka totesi sun sepustuksen kuullostavan ristisiteeltä.Mossekin muuten kirjoittaa melkein kunnollista suomea, nuin niinku kuopiolaiseksi rantaruottalaiseksi.
*Postaus sisälsi ns. vitsin.*
Voihan emäntä. Vihjaisin jotain tuon suuntaisesta, niin kertoikin säästäneensä saman tapaiseen, ja vieläpä järkevämpään.. Sijoitan vaikka sokeriin sitten ne rahat:frank: Tai jos osalla ostaisi kukkia.Nytpähän keksin semmoisen lahjan vaimolle, että on varmaan tovin suu auki kunhan sen näkee.. En ole tilannut peniksen suurennusleikkausta.
Millon se ei pelasta iPodkansaa kävelemästä ratikan alle niin sitten kanssaeläjiä varmalta nälkäkuolemalta kuntosalilla.Kahtena peräkkäisenä salipäivänä on tarvinnut pelastaa kanssakuntoilija rautain alta. Tänään piti keskeyttää maastavetosarja kun kuului tuskainen perkele penkkipunnerrustangon alta. Eilen kyseessä oli kuitenkin epätyypillisempi pinne. Salihommissa hieman kokemattomalta vaikuttanut nuorukainen oli nimittäin onnistunut liian suurilla painoilla jemmaamaan itsensä pohjelaitteeseen.![]()
Just itseasiassa photoshoppasin pekkiksen puumatrikoihin ja pistin windowsin taustakuvaks.Pyryf tuntenee pientä pullistumaa pyöritellessään mielikuvaa päässään. Se on ihan normaalia.
Se ei pelaa, joka pelkää. Edellinen voitto oli 0,75 €.Voitit 6,70 €
Minä voitin vain 5,70€Se ei pelaa, joka pelkää. Edellinen voitto oli 0,75 €.
Mulla kaksi riviä 2 + 1 eli 2 euroa. Riskisijoitan eurojakkuespottiin.Rahantuloa ei voi estää. Vikingissä 3 OIKEIN! Sillä saakin jo yli puolet takaisin pelikuponkiin käytetyistä rahoista.
Minulla oli 3 ja sen lisäksi 2+1. :thumbup:Minä voitin vain 5,70€![]()
.. ja siilit loikkii hangella. Välitimme sellaisen tuhiskon hoitoon vikonloppuna.Äkkiä se on vuoden alku mennyt, kun talitintit jo laulaa.
Karhuemokin oli jossain heräilly... ja siilit loikkii hangella. Välitimme sellaisen tuhiskon hoitoon vikonloppuna.
Ai se kuvasta päätellen nuori karhu, jonka urhoolliset metsästäjät olivat ajaneet pesästä ja tappaneet? Olisi karhu saanut tehdä metsästäjille "elämänsä kesän".Karhuemokin oli jossain heräilly.