Rentta
Well-known member
Kusetat vaan... sulle iski kuitenkin ripuli ja ihan eri tortut tuotitTekaisin iltapuhteena 17 runebergerin torttua.
Kusetat vaan... sulle iski kuitenkin ripuli ja ihan eri tortut tuotitTekaisin iltapuhteena 17 runebergerin torttua.
saattoihan hänellä olla tietokonekin auki leipomishetkellä...Kusetat vaan... sulle iski kuitenkin ripuli ja ihan eri tortut tuotit
En ole Mosse.Kusetat vaan... sulle iski kuitenkin ripuli ja ihan eri tortut tuotit
Mä taas olen.En ole Mosse.
Viestini vitsi olikin siinä, että kuulun k.o. ikäluokkaan. Pieni (ja joskus vähän suurempikin) itsesarkasmi on aina paikallaan.Onhan se aivan kauheaa, että ihmisistä tulee täysi-ikäisiä. Voi kun ne rautaiset Suuret Ikäluokat olisivat pysyneet ikuisesti kolmekymppisinä.
Pukeudut siis sarkaan?Viestini vitsi olikin siinä, että kuulun k.o. ikäluokkaan. Pieni (ja joskus vähän suurempikin) itsesarkasmi on aina paikallaan.
Näinhän tuossa sanottiin, että tämä Diskokriminaali pukeutuu ihan itse sarkaan.Pukeudut siis sarkaan?
Musiikkia en juuri harrasta mutta tuo on epäluotettavien muistikuvien mukaan Tanskalainen musiikkiyhtye.
Norjalainen.Musiikkia en juuri harrasta mutta tuo on epäluotettavien muistikuvien mukaan Tanskalainen musiikkiyhtye.
Sitähän sä kysyit.
Ei saa haukkua toista noin karkealla tavalla.Norjalainen.
Täällä ollaan sentään ajan tasalla :ahem:Norjalainen.
Pukeudut siis sarkaan?
Olis pitänyt tajuta olla tyhmä ja laittaa käsitteeksi "itseironia" sen sarkasmin sijaan. :wall: Jos itseään lähtee pilkkaamaan ironisella tavalla, on kyse itsesarkasmista. Tätä sanaa ei tosin kukaan koskaan käytä, koska siitä saattaa seurata juuri quotetettujen kommenttien kaltaisia väärinkäsityksiä. :tongue:Näinhän tuossa sanottiin, että tämä Diskokriminaali pukeutuu ihan itse sarkaan.
Joka viitaa siihen, että kyseessä ei ole ylettömään huikentelevaisuuteen taipuvainen henkilö. Sellaiset pukeututtaisivat itsensä palvelijoilla sarkaan.
Ei taida itse saada muutettua. Antti ja vissiin mahdollisesti copteri voi nimimerkinmuunnoksen tehdä. Siis muille(kin) kuin itselleen. Eikös tuo nimimerkkisi loppuosa nantti muuten ole Mummo Ankan lehmän/härän nimi? Jotain muistikuvaa moisesta on mulla jostain 70-luvun lopun tai 80-luvun alun Aku Ankasta.p.s. Diskokriminaali olis ollut yli 9000 kertaa parempi nick kuin tämä. Mutta eihän mulla ole käryäkään siitä, mistä sitä nimeä vaihdetaan. Toivottavasti ei käryä jatkossakaan. (Palokunta jää ilman töitä, mutta jääkööt.)