Karvainen mirri parsempi?Vittu että mua vituttaa nahkakissat lähes yhtäpaljon kuin Teukkaa koirat....siis koiranomistajat.
Vitun nahkakissa, saatana. Vittu.
Äläs nyt. Sphynx on tavallistakin kissaa kummallisempi kissa. Ja kuulemma lämmin silittää.Vittu että mua vituttaa nahkakissat lähes yhtäpaljon kuin Teukkaa koirat....siis koiranomistajat.
Vitun nahkakissa, saatana. Vittu.
KompKakattaa.
Tuu käymään Vantaalla. Tää o hiano mesta.Jos tänään vilahtelee pääkaupunkiseudulla sellanen putkitukkainen kirmailija, niin se olen mä. Ainaskin näääääin monessa paikassa pitää käydä hoitelemassa ns. "asioita". Koko päiväksi ravaamista.
Ja onpa älykästä laittaa heti aamusta vatsa sekaisin liialla kahvilla.
Säästä huomiselle. :alppu:Kakattaa.
Luin, että pitkätukkainen kirjailija. Petyin. Meinaakko renkaita käydä potkimassa tällä reissulla?Jos tänään vilahtelee pääkaupunkiseudulla sellanen putkitukkainen kirmailija, niin se olen mä. Ainaskin näääääin monessa paikassa pitää käydä hoitelemassa ns. "asioita". Koko päiväksi ravaamista.
Ja onpa älykästä laittaa heti aamusta vatsa sekaisin liialla kahvilla.
Mä katoin ja vastasin niinku ois Matxi! Huijausta! BANNIA BURBILLE!Paheksuttava avatar, ei joukkueen takia kun noin muutoin. Lie yhtynyt Matxiin?
MOHO!ÄHHÄHÄ! Vähänks jekkuhomma hei! Vaikken edes tarkoittanut jekuttaa vaan juhlistaa taulukon kärkipaikkaa.
Helvetti että olin humalassa kun kirjotin ton. Krapulakin oli sen mukainen. Niin se mieli muuttuu kun tottuu.