Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. IV

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Jäipä työpaikan avaimet kotiin tänä aamuna. Tällaisessa lukitusyhteisössä on varsin mielenkiintoista liikehtiä avaimettomana. Ei edes kopioita saa ilman avaimia. *huoh*
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Kakattaa saatana. Lisäksi tuli eilen juotua kaljaa niin paljon että kääntyi humala vitutukseen ja väsymykseen! Sitä asti oon ollut uskossa, eikä ole kuoleman pelkoa.

Päivän aikana kylläkin selvisi että bitmapin raakadataan pääsee käsiksi. Joten sitä voi kosketella.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Kakattaa saatana. Lisäksi tuli eilen juotua kaljaa niin paljon että kääntyi humala vitutukseen ja väsymykseen! Sitä asti oon ollut uskossa, eikä ole kuoleman pelkoa.

Päivän aikana kylläkin selvisi että bitmapin raakadataan pääsee käsiksi. Joten sitä voi kosketella.
Loistavaa :thumbup:


Koskas pelailee?
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
"Haluatko nussia naapureita?" - kysyi tuo eräs mainos.

Tuli vähän yllättäen, mutta en noin niinku pääasiassa halua?
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Olen valtavan pettynyt, että Albert Oil ei tehnyt perinteeksi muodostunutta F1-veikkaustaan. Siis sitä, missä arvaillaan kauden tapahtumia, Monacon voittajaa, ensimmäistä pois potkittua kuljettajaa ja kaikkea muuta tosi kivaa.

Oliskohan sillä ollut sitten kiirettä valitessaan Paavia, tai jotain.
 

Albert Park

Well-known member
Liittynyt
27.2.2001
Viestit
798
Sijainti
Täällä!
Olen valtavan pettynyt, että Albert Oil ei tehnyt perinteeksi muodostunutta F1-veikkaustaan. Siis sitä, missä arvaillaan kauden tapahtumia, Monacon voittajaa, ensimmäistä pois potkittua kuljettajaa ja kaikkea muuta tosi kivaa.

Oliskohan sillä ollut sitten kiirettä valitessaan Paavia, tai jotain.
Se on kuulemma panemassa.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Jos joskus lyötte vasaralla sormeen niin ei kannata heti perään lyödä uudestaan siihen samaan sormeen. Käy nimittäin ensimmäistäkin kipeämpää.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Mullois noin 50 voimassa olevaa hesekuponkia. Ruvetaanko läskeiksi toisillemme?

Tai sitten sil'viisii, että ku jotkut juo toisiaan pöydän alle, niin otetaan kisa kuka vetää ekan infarktin.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Jos olisin Domppari niin ottaisin markojiin syliin ja työntäisin tissin suuhun.
 
Ylös