Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. IV

markoj

Custom User
Alonson mielestä mahikset mestaruuteen on paperilla noin 25%, mutta jos Fernando suoriutuu 200 prosenttisesti niin se on fifty-sixty.

burb

.
Olen jostain syystä parempi pelaamaan shakissa mustilla kuin valkoisilla. Jotenkin luonnollisempaa ja silleen. Olen luultavasti aiemmassa elämässäni ollut työnjohtajana puuvillapellolla.

Knoukka

Well-known member
Ai niin. Sain tänään seuraa johtajaa -kortin. Pänttäsin aamulla lukusalin perimmäisessä pöydässä kun ohi käveli noin 5-6 henkilön muodostama jono, kiersi mun pöydän ja tuolin ja jonon vika pisti mun kirjan eteen lapun, jossa luki SEURAA JOHTAJAA. En seurannu koska *ilonpilaaja*. Mikäköhän tempaus lie sekin ollu.

oldez

Well-known member
Ai niin. Sain tänään seuraa johtajaa -kortin. Pänttäsin aamulla lukusalin perimmäisessä pöydässä kun ohi käveli noin 5-6 henkilön muodostama jono, kiersi mun pöydän ja tuolin ja jonon vika pisti mun kirjan eteen lapun, jossa luki SEURAA JOHTAJAA. En seurannu koska *ilonpilaaja*. Mikäköhän tempaus lie sekin ollu.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Töissä yks pulma aiheutti koko päivän päänsärkyä ihan vaan sen takia ettei siitä ottanut tolkkua. Koko päivän sitä mähminyt niin että kuuppa meni täysin jumiin. Nyt sitten kun viimenään sai koko jutun karkoitettua mielestä, niin ratkaisu pelmahti päähän pyytämättä ja täytenä yllätyksenä kristallinkirkkaana ja huomiovaloin sekä punaisin lipuin varustettuna.

Justiinsa, ettei sitä sitten älynnyt aamupäivällä.. kunhan ei nyt unhottuis yön aikana.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Töissä yks pulma aiheutti koko päivän päänsärkyä ihan vaan sen takia ettei siitä ottanut tolkkua. Koko päivän sitä mähminyt niin että kuuppa meni täysin jumiin. Nyt sitten kun viimenään sai koko jutun karkoitettua mielestä, niin ratkaisu pelmahti päähän pyytämättä ja täytenä yllätyksenä kristallinkirkkaana ja huomiovaloin sekä punaisin lipuin varustettuna.

Justiinsa, ettei sitä sitten älynnyt aamupäivällä.. kunhan ei nyt unhottuis yön aikana.
Kirjota ylös.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Kirjota ylös.
No shit?

Tarttee vaan miettiä miten sen kirjaa ylös niin että siitä saa tolkkua vielä huomenna. Asian tiimoilta nimittäin syntyi päivällä jo puolen tusinaa muistilappua joiden logiikassa ei ollut kaksi tuntia myöhemmin mitään logiikkaa..

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Nyt kyllä nostettava hattua ripeästä asain hoidosta. Kuolinsyytä tutkittu kohta puoli vuotta, eikä oikeuslääketieteellistä ole kuulunut mitään.
En jaksanut kysellä mistä tietokatkos.. Eilen äidin kanssa juteltiin. Ei sieltä mitään yllättävää ollut löytynyt.