Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. IV

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Ja sellainen tuli muuten vielä mieleen, että jos rouva hakee tuttipulloa, niin joutuuko askartelemaan niitten kanssa pienen ikuisuuden? Ei tosiaankaan. Se ottaa sieltä pullon, kaataa juomat sinne, ja laittaa tutin ja kierrejutskan kiinni. Ei se mitään siinä kikkaile. Mä olen ihan varma, että tää on joku akkain juoni. Ne on jotenkin salaisesti merkittyjä ne osat, ja vain äitykät osaa niitä merkkejä tulkita.
Varmaan sama homma kuin esim. jäätelöpakettien sen semmosen repäisynauhan kanssa. Markus Kajo siitä kirjoitti, että mies saa niitä nyhtää sentin pala kerrallaan ja sitten tulee paikalle nainen, joka repäisee sen kertalaakista irti ihan tosta vaan. Niin just noinhan se menee! Paitsi, että minä olen oppinut avaamaan jäätelöpaketin! Ottaa vaan kiinni siitä repäisynauhan päästä eikä edes yritä ajatella mitään lujuusopillisia asioita vaan ihan vaan vetää sen nauhan auki lain! Ja voila, jäätelö on valmista leikattavaksi sen kokoisiksi paloiksi kuin nyt haluaa lautaselle asetella.

Toiminee varmaan erilaisten tuttipullojen kanssa myös.

Estate

Well-known member
Varmaan sama homma kuin esim. jäätelöpakettien sen semmosen repäisynauhan kanssa. Markus Kajo siitä kirjoitti, että mies saa niitä nyhtää sentin pala kerrallaan ja sitten tulee paikalle nainen, joka repäisee sen kertalaakista irti ihan tosta vaan. Niin just noinhan se menee! Paitsi, että minä olen oppinut avaamaan jäätelöpaketin! Ottaa vaan kiinni siitä repäisynauhan päästä eikä edes yritä ajatella mitään lujuusopillisia asioita vaan ihan vaan vetää sen nauhan auki lain! Ja voila, jäätelö on valmista leikattavaksi sen kokoisiksi paloiksi kuin nyt haluaa lautaselle asetella.

Toiminee varmaan erilaisten tuttipullojen kanssa myös.
Johtuukohan se teknillisestä koulutuksesta, että aina saan kaikki repäisyjutskat katkeamaan? Vai meneeköhän se syy-yhteys niin päin, että sen vuoksi musta on tulossa DI... :rolleyes:

Lobosaurus

Jopefani
Sijainti
Suamesa
Täällä sama ongelma noiden pullojen kierteiden kanssa. Kurkkaan ensin pullon kierteen tiheyden työntömitalla ja sitten valitsen korkkiosan kurkkaamalla kierteitä ja hyvällä tsägällä joskus sopii ekalla yrityksellä. Nuo koliikkipullot on kyllä siitä hyviä, että väritys on selkeä eikä tuu ottaneeks vääriä osia sielt lootasta.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Onneksi ollaan vedetty ihan tissimaidolla, joten olen välttynyt moisilta ongelmilta lähes kokonaan. Toimivuuden olen toki hyväksi todennut :ahem:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Em osaa tohon sano yhtään mitään. Paitsi että todennäköisestinoita tuttipullotetsareita on vuosien päästä kiva muistella.
Sinänsä varmaan, kunnes se kasvanut tenava vieressä tokaisee "en oo koskaan juonu tarpeeks maitoa" ja sylkäisee lattialle.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Johtuukohan se teknillisestä koulutuksesta, että aina saan kaikki repäisyjutskat katkeamaan? Vai meneeköhän se syy-yhteys niin päin, että sen vuoksi musta on tulossa DI... :rolleyes:
Repäisyjutskien suhteen homman voi vielä saada haltuun :doubtful:. Muuten tilanne on jo menetetty :ahem:.
Sinänsä varmaan, kunnes se kasvanut tenava vieressä tokaisee "en oo koskaan juonu tarpeeks maitoa" ja sylkäisee lattialle.
Tai vaan: "En oo koskaan juonu maitoa..."

Knoukka

Well-known member
Rahantulo senkun jatkuu. Jokerissa kaksi oikein eli 2,50€.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kissat tiputtaneet yön aikana kynttelikön lattialle.. Sitten vaan pähkäämään mitenkä tuon saisi oikein auki rikkomatta.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Pitäis testata uudet nastalenkkarit. Pakkasta vissiin -8 astetta ja jonninverta tuulta täällä Suomen lumisimmassa kaupungissa.