Troy
Well-known member
Mäkin olen vaan vähän. Tilataanko pitza-taksi vai moraalisoija-mosse paikalle?Hienoa! Eikö ookki mahtavaa hommaa? Olisinpa itsekin.
Mäkin olen vaan vähän. Tilataanko pitza-taksi vai moraalisoija-mosse paikalle?Hienoa! Eikö ookki mahtavaa hommaa? Olisinpa itsekin.
Mä voin tuurata! Oon ollu yli viikon selvinpäin.Mäkin olen vaan vähän. Tilataanko pitza-taksi vai moraalisoija-mosse paikalle?
Tuuraus onnistui hyvin.markoj kannattaisi hieman miettiä näitä valintojasi! Urheilu, oikein syöminen ja Citroäänillä ajaminen ovat avain onneen.
Onnistuuko kuukausi?Mä voin tuurata! Oon ollu yli viikon selvinpäin.
En mä mitään moralisoi. Neuvon hyvää hyvyyttäni.Mäkin olen vaan vähän. Tilataanko pitza-taksi vai moraalisoija-mosse paikalle?
Hel-ve-tin nopeaa Tänään soittivat huollosta, että olivat lupailleet oven tulevan joulukuun alussa.Kyllä se tulee halvaksi ja työllistäväksi ja kaikkea, kun tilataan osia ja huoltoja halvalla Kiinasta tai mistälie italiaisen mentaliteetin maasta.
Äidin auto on edelleen huollossa ja tulee olemaankin, koska osia ei ole näkynyt tai kuulunut parissa viikossa.
Hienoa! Eikö ookki mahtavaa hommaa? Enpä olisi itsekin.En oo enää päissäni.
Jossain oli joskus maininta, että lapsettomuus ei ole perinnöllistä.Pysäyttävä otsikko hesarissa: Seksittömien suhteiden ongelmat eivät johdu seksistä.
On kyllä helppo olla samaa mieltä otsikon kanssa. Mitenköhän esimerkiks lapsettomien suhteiden ongelmat... mahtaako johtua lapsista? Voisko aiheesta saada artikkelin lehteen.
Onk tuo moraalisoija sitä, mitä alkaa puskea pihalle kun tekee tai sanoo jotain tymää.Mäkin olen vaan vähän. Tilataanko pitza-taksi vai moraalisoija-mosse paikalle?
Taasko olen jotakin tymää sanonut? Tarvitsenko siihen Mossea, no en. Kaikki tymäilee tyylillään.Onk tuo moraalisoija sitä, mitä alkaa puskea pihalle kun tekee tai sanoo jotain tymää.
Jos tästä voittajana haluat nousta, niin nai ainakin 51%. Tv. Suomen atomivoimakomissio.Noin viiden neliön kokoisessa keittiössäni pyörii tällä hetkellä 8:eitsemän venäläistä.
Siltä se nyt vaikuttaa.Sieltäkö se miehitys alkaa?