Albert Oil
Hippi ja juntti
Mä oon mystisesti kadottanut eilen puoleenväliin asti selaamani Veikkaajan. Eihän se nyt voi kaasuksikaan noinvain sublimoitua. Onkohan joku teistä mahdollisesti vienyt sen tai burb?
Mä katsoin sieltä jo. Täytynee katsoa uudelleen.Se on makuuhuoneessa, sängyn alla.
Mun mielestä tästä voisi laittaa vihjeen Ilta-Sanomien toimitukseen.Mysteerilehti
Ja forumilla kaks, laitetaan sekin paateen ja linkki Vapaalle.Tulipa täyteen 365 tuntia treeniä tänä vuonna. Voi vaikka hautakiveen kirjoittaa, että treenas keskimäärin tunnin päivässä 5 vuotta putkeen.
Mä en ehtinyt ku lukemaan itseäni koskevat kommentit ja availemaan välilehtiin nipun sivuja. Ajattelin ottaa skriinshotteja niistä ja myydä hyvään hintaan tietyille hahmoille...Ehdin postaamaan modeketjuun \o/
Veikkaan että Alppu ostaa vitosella.Mä en ehtinyt ku lukemaan itseäni koskevat kommentit ja availemaan välilehtiin nipun sivuja. Ajattelin ottaa skriinshotteja niistä ja myydä hyvään hintaan tietyille hahmoille...
Mulla ei ole kuin yksi sivu tossa enää auki. Rahastus toki itselläkin mielessä, moderaattoreita ajattelin kiristää.Mä en ehtinyt ku lukemaan itseäni koskevat kommentit ja availemaan välilehtiin nipun sivuja. Ajattelin ottaa skriinshotteja niistä ja myydä hyvään hintaan tietyille hahmoille...
Sinne oli postannut eräs hahmo jonka en tiennyt olevan moderaattori eikä välttämättä olekkaan :frank:Ihmettelinkin, että mikä sekoilutoikki vapaalle on ilmestynyt.