Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol IX

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
PeeVee on joku keesipää. Keesipäältä pääsi gee. Kakattaa.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Muistan kun olin 15-vuotias ja talvella olin siskoni kotona syönyt useita Koskenkorva-suklaata, sitten illemmalla huristelin mopolla kotiin.
Siihen aikaan ei ollut minkäänlaisia talvirenkaita ja luonnollisesti mopo heilui lumitiellä kuin etsiäkseen omaa asentoaan, juuri kotitielle saapuessani alkoi poliisiauton iloiset valot morjestamaan. Ei ne pollarisedät ole minua puhalluttaneet lainkaan vaan ratsasivat pelkästään moponi ja totesivat sen lailliseksi eikä viritetyksi.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Isä on pitkän tovin valitellut selkävaivoja, vaan eipä tuo ole pienistä jaksanut lähteä lääkäriä vaivaamaan. Ei edes siitä oppineena kun on aiemmin selkävaivojen vuoksi ollut puolisen vuotta käytännössä liikuntakyvytön.
No tänään sitten oli koittanut se hetki kun vaimonsa tilasi piipaa-auton kun ukko ei enää pystynyt istumaan ja kävelemäänkin vain vaivoin.
Ambulanssihenkilöt kun tulivat kantamaan asumuksesta maantasalle, niin vanhana sovinistina kynkkäsi portaat alas hammasta purren ja raivollla koska toinen ambulanssihenkilöistä oli nainen, ja eihän ne mitään jaksa kantaa. Arveli äsken että tuleekohan tästä sairaslomaa.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
No jopas sattui huonona päivänä. :frown: Onks faijas näitä "jos ei verta tuu, niin minä en lääkäriin mene" tyyppejä?
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Kyllä. Vanhan liiton jäärä sarjassamme on näistä aina ennenkin hengissä selvitty.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Onpas ollut kiva päivä. On jälkikasvun synttärit, ja lukaalissa käynyt useampiakin vieraita. Se on aina yhtä mukavaa kuulla, mitä sukulaisille kuuluu. Ja ihan kivaa kun niiden lapset soittaa mm. olohuoneessa meidän nuorimman jälkikasvun edustajan rytmisoittimia. Musiikki on hieno ja hyvä harrastus. Muutamia sukulaisia on vielä tulematta. Odotan oikein suurella jännityksellä että pääsen rupattelemaan pitkästä aikaa ja kuulemaan että mitäs heidän arkeensa onkaan viime aikoina kuulunut.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Onpas ollut kiva päivä. On jälkikasvun synttärit, ja lukaalissa käynyt useampiakin vieraita. Se on aina yhtä mukavaa kuulla, mitä sukulaisille kuuluu. Ja ihan kivaa kun niiden lapset soittaa mm. olohuoneessa meidän nuorimman jälkikasvun edustajan rytmisoittimia. Musiikki on hieno ja hyvä harrastus. Muutamia sukulaisia on vielä tulematta. Odotan oikein suurella jännityksellä että pääsen rupattelemaan pitkästä aikaa ja kuulemaan että mitäs heidän arkeensa onkaan viime aikoina kuulunut.
Oho! Nyt tuli ulkomaata puhuviakin. Kävin vaan tämän ilmoittamassa. Nyt pitääkin sännätä takaisin, etten missaa mitään mielenkiintoista nyanssia.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Tänään kävin kahdella hautausmaalla, kirkossa äänestämässä seurakuntavaaleissa sekä lähetin sähköpostia Valamon luostariin. Hurskas olo.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26883
Monzan radalla rallia katsomassa olin koko päivän. Ihan hauska yhdistelmä terhakkaasti paukkuvat ralliautot ja moottorirata. Kyllä, niillä oli kartturitkin kyydissä.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Monzan radalla rallia katsomassa olin koko päivän. Ihan hauska yhdistelmä terhakkaasti paukkuvat ralliautot ja moottorirata. Kyllä, niillä oli kartturitkin kyydissä.
Haluun olla kartturi jahka alkavat ajamaan rallia ovaaleilla.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26883
Haluun olla kartturi jahka alkavat ajamaan rallia ovaaleilla.
Komp.

Oli muuten Monzan keskustassa porukkaa kuin pipoa eli kadut mustanaan eli päät kolisi yhteen. En havainnu et siellä mitää tapahtumaa olis ollu, ihmiset vaan vaelsi kävelykadulla eri suuntiin. Hiukan eri meininki kuin suomalaiskaupungeissa sunnuntai-ilta kuudelta. Pellet italiaanot ei tajua että tuohon aikaan kuuluu olla kotona kompuutterin ääressä hanskaamassa.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Pfiuuuu phiu phiu pfiu fiuuuuu. PFIU PFIUUUUUU PFIU PFIU PFIU PFIU PFIU PFIUUUUUUUuuuuu.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös