Wcsckszk-porukka (Forumin karttiporukka) kertoi, että sun ajotyylisi muistuttaa tynnyrinpesijää. Kädet käy, kun turkkilaisella vitunsuolaajalla.Mä muistelisin, että teltantekijä tai tynnyrinpyörittäjä tms.
Wcsckszk-porukka (Forumin karttiporukka) kertoi, että sun ajotyylisi muistuttaa tynnyrinpesijää. Kädet käy, kun turkkilaisella vitunsuolaajalla.Mä muistelisin, että teltantekijä tai tynnyrinpyörittäjä tms.
Wopella olisi ollut ehkä samanmoinen mielipide, jos en ylimielisyyttäni olisi kieltäytynyt hänen palautettaan kuuntelemaan.Wcsckszk-porukka (Forumin karttiporukka) kertoi, että sun ajotyylisi muistuttaa tynnyrinpesijää. Kädet käy, kun turkkilaisella vitunsuolaajalla.
Niin, jeesus puolestaan kutsui seuraajiaan lampaiksi.Eikös siinä mielisairaitten satukirjassa Jeesus henkilö ollut paimen? Ei kovin paljon mielisairaat arvosta herraansa.
Niin, jeesus puolestaan kutsui seuraajiaan lampaiksi.
Eiks toi oo mun ajotyyli?Wcsckszk-porukka (Forumin karttiporukka) kertoi, että sun ajotyylisi muistuttaa tynnyrinpesijää. Kädet käy, kun turkkilaisella vitunsuolaajalla.
Mun tyyliä joku on sanonut että: koppi täynnä käsiä.Eiks toi oo mun ajotyyli?
Eikös ole positiivista, että on vielä edes jotain kysyntää karjamarkkinoilla?Se tunne kun mutsin ikäiset mimmit alkavat lähennellä baaritiskillä.
Arvaan tarkalleen kenestä on kyse.Se tunne kun mutsin ikäiset mimmit alkavat lähennellä baaritiskillä.
Täälläkö taas retsostellaan nainneillaan?Se tunne kun mutsin ikäiset mimmit alkavat lähennellä baaritiskillä.
Mäkin haluan lainata tämän viestin ja kommentoida jotain.Se tunne kun mutsin ikäiset mimmit alkavat lähennellä baaritiskillä.
Kiitos Alex!Se tunne kun mutsin ikäiset mimmit alkavat lähennellä baaritiskillä.
Näitä oli 2:aksi. Yhdessä ja erikseen.Arvaan tarkalleen kenestä on kyse.
Sympaattinen ja taistelutahtoa nostattava tarina. Lähde- Menin Meksikoon ostaakseni lääkkeitä, joilla voisin päättää elämäni inhimillisesti ja rauhallisesti. Koska tiesin joka tapauksessa kuolevani tilasin prostituoidun. Sitten taksikuski kauppasi minulle kokaiinia. Asia johti toiseen ja pian olin bordellissa. Jossain kokaiininhuuruisten orginoiden aikana huomasin, ettei elämä olekaan kovin surkeaa, nimimerkki kirjoittaa.