Luin myös joskus, että Lancia Deltalla olisi ajettu Estorilissa kuudenteen ruutuun.Ampparit sanoo että tänään olis Jean Sibeliuksen päivä. Oikeasti se on huomenna.
Onkohan eka kerta kun internetissä oleva "tieto" on virheellistä?
Mutta eikös tämä ollut ihan faktajuttu?Luin myös joskus, että Lancia Deltalla olisi ajettu Estorilissa kuudenteen ruutuun.
On se siltä osin, että kouvo on lukenut.Mutta eikös tämä ollut ihan faktajuttu?
Forumin laatuviikot. Jokainen tahollaan pyrkii nostamaan kokonaisuuden tasoa kykyjensä mukaan.Onkohan leijonanosa forumisteista bannissa vai mikä on kun ompi näin hiljaista.
Luokkaretki-porukka pääsi vasta putkasta.Onkohan leijonanosa forumisteista bannissa vai mikä on kun ompi näin hiljaista.
Itse ainakin olen vähentänyt kirjoittelua siksi koskaOnkohan leijonanosa forumisteista bannissa vai mikä on kun ompi näin hiljaista.
No voi nyt attanas. Mä kaivatutan lehtijuttuun Harri Toivosen todistamaan asian ja sekään ei riitä.Luin myös joskus, että Lancia Deltalla olisi ajettu Estorilissa kuudenteen ruutuun.
Ovat tainneet olla ainoastaan krapulassa itsenäisyyspäivän juhlimisen jäljiltä.Onkohan leijonanosa forumisteista bannissa vai mikä on kun ompi näin hiljaista.
Painu helvettiin siitä.Får härifrån skriver jag på svenska i f1-forumen.
Markolla on vielä kiljua jäljellä