Joulukortit, mitä ne on?
Jotain syötävääkö?
http://fi.wikipedia.org/wiki/JoulukorttiJoulukortit ovat jouluisin lähetettäviä tervehdyksiä, joissa toivotetaan hyvää joulua. Useasti joulukorteissa toivotetaan myös hyvää uutta vuotta.
En ihmettele.Joulukortit on so last season.
Viimeksi sain sellaisen vuosikymmen sitten. Ehkä sekin väärään osoitteeseen.
Niin olen itsekin, mutta ei se estä olemasta tahdikas sukulaisia, tuttavia ja asiakkaita kohtaan.Sattuu vaan olemaan lähipiiri sukulaisia lukuunottamatta melkoisia joulunvihaajia.
Joulukortin lähettämisestä saa lähinnä hitaita katseita.
En oo koskaan noita itse lähettäny, mut löysin hyllyltä yhden sellaisen. Siinä lukee "Itella maksaa postimaksun Suomessa" ja vieressä "Economy". Ei ne taida noita enää ennen joulua viedä. Ens vuonna lähetän tollaset saatana koko suvulle jo marraskuussa. "Osoite muuttuu"-tekstin tilalle joulun toivotukset, tolle pyöräilevälle hemmolle mustalla tussilla parta ja viereen "Jeesus syntyy, vagina rutisee".Muutoslappuset ilmaisia. Yhden sillä lähetetyn "oikean" viestin saanut. Ilmoituksen lukioluokan luokkakokouksen järjestäjältä. En kyllä muista yhtään, että missä ja milloin se meinataan pitää, eikä kyllä kenenkään luokkalaisen numeroa, sähköpostia tai oikein nimiäkään muistissa.
Kiitos vinkistä! Joulukortit lähetettiin jo viikko sitten, mutta muutamalle joulunvihaajalle on lähetettävä muita kortteja. Nyt tekstillä on yhteys kuvapuoleen."Jeesus syntyy, vagina rutisee".
14.35 *** Generic Whats On Series (DO NOT RENAME) ***: Sepang / World Final 1
Rengas kiristyy!Parin kaverin kanssa tullut joulukortit toisillemme aina läheteltyä. Vittuiluhan siinä on tarkoituksena. Koska joulukuun alussa olen yleensä reissulla käynyt, samalla sitten lähettänyt jonkun "kikkelikortin" ja osoitteeksi jotain helluntaiseurakuntaa tms. Eikä tietenkään lähettäjän nimeä. Yhden kaverin kortissa oli viime vuonna kuva gynekologista vetämässä kumihanskoja käteensä jne. Isälle sitten joku kevyemmin humoristinen kortti.
Mutta kävipä nyt niin, etten saanut Barcelonassa aikaiseksi korttia ostaa, kun ne perhanan postimerkitkin ois pitäny eri paikasta hankkia. Joten ajattelin käydä kohta postista kattomassa saisko sieltä niitä muuttoilmoituskortteja, niissähän on vissiin postimaksu maksettu? Voisin siihen piirtää vaikka Jeesuksen seimessä tai jotain.
Tokihan mulle lisäksi tulee kortit mummolta ja kummeilta, mutten niille ole ikinä mitään lähettäny.
Jätkä on selkeesti löytäny parempia kortteja kuin minäNyt tekstillä on yhteys kuvapuoleen.
Jotain syötävääkö?Jouluvalot laitoin.
Komp.Joulurauha ja ruoat ovat pauttiarallaa ainoa asia jota arvostan joulussa. Kaikenlainen joululla stressaaminen ja kaupoilla juoksemisen ajatuskin saisi lähinnä etsimään lähintä partakoneen terää.
Ei, mutta toimivat vuoden pimeimpänä aikana yleishyödyllisinä piristäjinä.Jotain syötävääkö?