Saat vitosen jos saavutat satadonaa ennen Mossukkaa.Kävinpä tuossa pällistelemässä joko olen saanut kyseenalaisen kunnian ohittaa tiettyjä merkittäviä forumlegendoja postausmäärässä. Kyllä olen. jps:kin kolmen postauksen päästä.
Kuitenkin vaan treenaat tulevaa visistäni varten.Kävinpä tuossa pällistelemässä joko olen saanut kyseenalaisen kunnian ohittaa tiettyjä merkittäviä forumlegendoja postausmäärässä. Kyllä olen. jps:kin kolmen postauksen päästä.
Ok, ok, kouluvihjailu ymmärretty.Saat vitosen jos saavutat satadonaa ennen Mossukkaa.
Kyllä!Kuitenkin vaan treenaat tulevaa visistäni varten.
Kysymys kuuluukin tuleeko alkoholittomasta vaiko juomattomasta pienempi dartsi? Veikkaan että juomattomasta alkoholittomasta tulee vähiten.3. Mistä viinistä tulee vähiten krapula?
”Alkoholittomasta. Seuraavaksi paras vaihtoehto on kohtuudella nautittu. Ratkaisevin tekijä on juodun etyylialkoholin määrä.
T: Alko.
Vähiten pienempi krapula?Kysymys kuuluukin tuleeko alkoholittomasta vaiko juomattomasta pienempi dartsi? Veikkaan että juomattomasta alkoholittomasta tulee vähiten.
Saitko?No nii, tulipa käytyä joululounaalla. Melkein kymmenen vuotta olen firmassa ollut, mutta vasta nyt tuli pääkaupunkiseudun kollegoja nähtyä. Hiukan tuli maalaisserkut kaupungissa -fiilis. Firman neitituotepuolen henkilöstöstä näki, että sinne on turha rekkalebson, feministin tai heteromiehen töihin hakea. Pitäähän sitä ollakkin uskottavuutta edustamiensa tuotteiden myyntiin ulkonäönkin puolesta.
Niin, aivan.Vähiten pienempi krapula?