Onnea 10 jämsäläiselle.
Mitä sitä Jämsässä oli asukkaita? 10 lottovoittajaa+Sue_me?
Houkutus olisi kova, mutta taidan jättää väliin.F1-asiapuolella 236 viestin verran keskustelua formulakuskien kilpailunumeroista. Siitä aiheesta, jos joku onnistuu provoamaan kiivaan, henkilökohtaisuuksiin menevän tuhansien viestien jarnan, hänelle myönnettäköön F1-Forumin valkoisen ruusun suurristi lehvin.
No se on just se Sue_meJa R-kioskin myyjä jolta kuponki on ostettu.
Ei siihen itse asiassa varmaan kauhean paljoa vaadittaisi. Joku vaan menee väittämään, että Alonso ei saanut sitä numeroa, jonka olisi halunnut ja Kimi puolestaan sai haluamansa numeron. Tai päinvastoin.F1-asiapuolella 236 viestin verran keskustelua formulakuskien kilpailunumeroista. Siitä aiheesta, jos joku onnistuu provoamaan kiivaan, henkilökohtaisuuksiin menevän tuhansien viestien jarnan, hänelle myönnettäköön F1-Forumin valkoisen ruusun suurristi lehvin.
Ahaa. Pannaan jonoon tämä idea.F1-asiapuolella 236 viestin verran keskustelua formulakuskien kilpailunumeroista. Siitä aiheesta, jos joku onnistuu provoamaan kiivaan, henkilökohtaisuuksiin menevän tuhansien viestien jarnan, hänelle myönnettäköön F1-Forumin valkoisen ruusun suurristi lehvin.
Alonso painosti Kimin ottamaan numerokseen seiskan.Ei siihen itse asiassa varmaan kauhean paljoa vaadittaisi. Joku vaan menee väittämään, että Alonso ei saanut sitä numeroa, jonka olisi halunnut ja Kimi puolestaan sai haluamansa numeron. Tai päinvastoin.
Mä ajattelin, että numeroiden sijaan vois laittaa auton keulaan vaikka kirjaimia. Tai vaikka shamaanisia symboleita:Ei siihen itse asiassa varmaan kauhean paljoa vaadittaisi. Joku vaan menee väittämään, että Alonso ei saanut sitä numeroa, jonka olisi halunnut ja Kimi puolestaan sai haluamansa numeron. Tai päinvastoin.
Ei varmaan ole tarpeen teititellä Pyryhviä.Olette homoja.
Minä olen tuo ylärivin oikeanpuolimmainen.Tai vaikka shamaanisia symboleita: