burb
.
En pidä itseeni kohdistuvasta väkivallasta.Ottele vapaaottelumatsi itsesi kanssa.
En pidä itseeni kohdistuvasta väkivallasta.Ottele vapaaottelumatsi itsesi kanssa.
"naapuri hakkaa taas vaimoaan? Koirakin pelkää, kun yleensä muuten siellä aina räksyttää. Soitan poliisit."Ottele vapaaottelumatsi itsesi kanssa.
Ensimmäinen reggae-kappale, joka on levytetty suomeksi on Mikko Alatalon. Tosin vain yksi tsibale, mutta kuitenkin.Ei ole Rikikään. Ja sillähän ei levyllistä reggaeta taida repertuaaristaan muutenkaan löytyä. Paitsi jos Reggae Ok:sta on olemassa single, jonka toisella puolella on eri versio Reggae Ok:ta. Mutta siis ei Riki Sorsa.
https://www.youtube.com/watch?v=Bi1yg5mrv901970-luku[muokkaa | muokkaa wikitekstiä]
Varsinaisia reggae- yhtyeitä ei Suomessa vielä 1970-luvulla ollut, vaikka Donna-yhtyeen musiikkia kuvattiin "korpireggaeksi." Yhtye teki 1976 ensimmäisenä suomalaisena reggae - levytyksenä pidetynkenen mukaan? kappaleen "Muinainen Kaunotar", joka oli yhtyeen oma sävellys Kimmo Koskimaan runoon.[1] Royals yhtye levytti albumilleen Spring '76 Johnny Nashin ohjelmistosta lainatun kappaleen "You Can't Go Halfway." Mikko Alatalo sai reggae- tyylisestä kappaleestaan "Saara" hitin niinikään 1976.
MTV3, Ton of Finland?Kylläpäs on Suomella merkittävä asiantuntijaTonisto ainakin maikkarin kanavilla, vai mitä sanotte...
Jokuhan oli taannoin pahastunut, kun Vesku Loiri oli nuhaansa keikkalavalla lipittänyt Carmolista. Että viinaa juo kirkkaana suoraan pullosta häpeilemäti yleisön läsnäollessa, hyi.Marketin hyllyltä saatavissa Carmolis -tipoissa on 61,6% etanolia. Ett silleen!!1
Tuosta en ollutkaan tietoinen. Kun ei Alatalon tuotanto niin kauheasti kiinnosta (Tabula Rasan sanoituksia lukuunottamatta). Ja koko levyllinen on reggaeta siinä mun hyllystä löytyvässä kiekossa ja sijoittuu 80-luvun alkuun sen julkaisu (alkuperäisen älppärin siis).Ensimmäinen reggae-kappale, joka on levytetty suomeksi on Mikko Alatalon. Tosin vain yksi tsibale, mutta kuitenkin.
https://www.youtube.com/watch?v=Bi1yg5mrv90
Hyökyaalto liikkuu tällä hetkellä F1-alueen kohdilla. Rantautuminen Vapaalle on odotetavissa minä hetkenä hyvänsä.Hartsa-time lähestyy.
Jos äiti ei antanut käyttää konetta yhtään myöhempään? :frown:Missä on Hartsa?
Hartsan Primetime on jo mennyt.
Olen ihan jepajepajepa.
Jepa on galiciaa ja tarkoittaa kyttyrää.Olen ihan jepajepajepa.