Se oli kato zoukki!Vetää sanattomaksi. Taas.
Opin uuden sanan, tai sitten en.Virtademokratia viittaa tilaan, jossa valtioiden rajat ylittävän liikkumisen varaan elämänsä rakentaneet ihmiset kokevat voivansa vaikuttaa oman elämänsä perusehtoihin. Kyse on esimerkiksi kuluttajavalinnoista sekä kuluttajien oikeuksista ja velvollisuuksista virtojen eri osissa.
KIva kun jaoit tämän kanssamme. :yuck:Krapulapanetus wapittelua äskettäin:
Itse jätkällä on lataustaso kohdillaan. Vaan kaikkipa tuossa kuvailussa on ihan ok muutenkin ja varmasti kivaa. Kumma että siitä virnuillaan. Menkää itteenne ääliöt!Näyttäis Jonilla olevan virta vähissä. Tarttis pistää lataukseen.
Täällä koillisessa Etelä-Karjalassa tuo menee: kaksi työntöä ja tuijotus.Jep, "mahtava täydellinen seksi". Käytännössähän homma menee niin, että hyvä jos ehtii vaatteet päältä riipiä, sitten puoli minuuttia jyystetään kiihkeästi naisen takapuolen ja patjan väliä, pitkä tuijotus kaukaisuuteen ja hengityksen tasaannuttua kysytään: "Olinks mä hyvä?". Tai hiukan tuohon tyyliin muuan Etelä-Karjalainen rakkauden jumala on asian esittänyt. Ei siinä ainakaan mitään lämmittelyjä ehdi/tarvitse suoritella ja nuolemisjärjestyskin saattaa hiukan onnahdella ja jopa jotain kohtia tulla hypittyä yli.
Siis oikeastiko menit oman paikkakunnan hotelliin lomalle vai onko tää joku evakko/työ/muu hommeli? Asennetta anyway.Ihanan kasarimainen tunnelma täällä kotikylän hotellissa. Sain saapua jo yhdeltätoista enkä ennen huomista puoltapäivää poistu huoneesta ku aamiaiselle. Päivällisen söin jo herättyäni ja voileipiä ja suklaata mukaan loppupäiväks. Taitaakin olla eka kerta ku oon rantahotellissa. Kohta ainaski tunniks suihkuun ja sit esittelemään peräreikää rannalla lenkkeileville naapureille: "vitun köyhät!" Näyttää muutenkin moni ohikulkija tänne päin kyttäävän. Pistin ikkunan ääreen lukuvalon päälle et saavat oikeen hämmästellä kuka lie kosmopoliitti on perämettään pyhänä saapunu.
Putkiremppa kotona ja oon kipeenä.Siis oikeastiko menit oman paikkakunnan hotelliin lomalle vai onko tää joku evakko/työ/muu hommeli? Asennetta anyway.
Kauto Huopio ei tarpeettomasti ihmisten uniin tule.Ensimmäiset mieleentulleet sanat tänä aamuna herättyäni olivat 'Kauto Huopio'. Lieneekö liittynyt unen tietoturvaongelmaan.