Troy
Well-known member
Ok. (lauseet lyhennelty).Se yks puliukko ja kerjää ja tuntuu aika hölmöltä kaikin puolin
Ok. (lauseet lyhennelty).Se yks puliukko ja kerjää ja tuntuu aika hölmöltä kaikin puolin
Minne, jos saa tarkempaa sijaintia kysäistä.Saavuin Oulujärven rannalle. Ei näy joukkista.
Lupasin ottaa käytännössä lähes ventovieraan ihmisen asumaan alakerran vierashuoneisiin jokuseksi viikoksi loka-marraskuussa. Vuokraa en pyydä, mutta sanoin että jos ilmalämpöpumppua käyttää, niin sen osalta voisi osallistua sähkölaskuihin
Ajatuksena on auttaa häntä elämän alkuun täällä ja tarjota tukikohta, josta käsin saa etsittyä itselleen sitä edullista asuntoa...kaveri kun ei kovin suurissa varoissa ole. Tehdä hyvä teko sen kerran kun siihen pystyy
Kun oltiin jonkun aikaa viestitelty, selvisi että kyseessä on eräänlainen julkkis. Ihan samaa kaliiperia kuin Cola-Olli vai mikä se oli. En silti perunut lupaustani
Sehän kävi kätevästi.Täytyy perua syyslomalle tehty Epsanjan etelärannikon hotellivaraus, kun nyt kävi niin ikävästi, että mullen luvattiin sieltä käyttööni 4 huoneen kämppä vastapalveluksena lupaamastani palveluksesta.
Notta hyvä pössis ja 8ahdeksan sadan euron säästö. Ei kai siinä.
Jos käy kahdesti nykimimässä Alkon ripaa tunnin liian aikaisin, ei sitä lasketa kahdeksi paikaksi, jos tapahtumapaikka on sama.Olen nyt Suomessa ollut lomalla jo useamman päivän ja edelleen sitkeästi aina kelloa katsoessani ajattelen että "Suomessa kello on siis tuntia enemmän kuin täällä" ja ynnään ylimäärisen tunnin. Olen jo kahteen paikkaan mennyt tunnin liian aikaisin sen takia
:thumbup:Kerttu Kotakorvella nököttää nänni.
Vuolijoelta Vaalaan päin joku pienvenesataman tapainen. Nyt olen Manamansalossa.Minne, jos saa tarkempaa sijaintia kysäistä.
Tuo. + Raivokasta masturbointia.Vuolijoelta Vaalaan päin joku pienvenesataman tapainen. Nyt olen Manamansalossa.
Mitä karavaanarit tekee, kun ne pysähtyy? Syö, kakkaa ja selaa forumia kai.
Niin. Sama idea kuin mökkilomassakin. Mennään hetkeksi kärsimään alkeellisiin oloihin jotta koti tuntuis taas yleelliseltä, noinhan se Raacerikin suunnitteli. Omalla pihalla telttailu tulis toki halvemmaksi.Eli ihan samaa ku kotonaki, mutta vaikeemmin ja ahtaammin.
Muista säikäyttää kahvi.Vesi kiehahti. Nyt ootellaan kotva.
p|r|f ???Olin jo kirjoittanut Analle privaviestin että vaihtaisi nimimerkkini. Vedin huulilta takaisin kyynel silmäkulmassa.
Hekoheko. Ei.p|r|f ???