Miltä näyttäis, jos tulisi kangen kanssa?JayR näköjään taas reissunpäällä.
Mun muija ei ole erityisen hyvä kokki.Kun joitain viikkoja sitten iltapulussa kerrottiin, että suomalaisnaiset antaa helposti pillua ulkomaalaismiehille (etenkin mokkakikkeleille) niin Suomen miesten koripalloilun kannalta se on loistava juttu. Eipä meillä juur muuten ois noita ei-perisuomalaisnimisiä pelaajia maajoukkueessa, samaten Korisliigaan on moni pelaaja saatu asettumaan suomipimperoilla. Naisista on eniten hyötyä, kun pysyvät sängyn ja lieden välittömässä läheisyydessä.
Aijai ja emäntäkoulutkin on jo vähissä. Aitoossa vielä olisi:Mun muija ei ole erityisen hyvä kokki.
Mä en ole antanut yhdenkään paremman puoliskoni huseerata keittiössä sen enempää kuin on ollut pakko. Tykkään kokkailusta sen verran paljon, että sitä ei viedä multa pois. Ei ole ollut mitään ongelmia ikinä, kenenkään kanssa, tästä järjestelystä.Mun muija ei ole erityisen hyvä kokki.
Voinhan mä itte tehdä ruokaa.Aijai ja emäntäkoulutkin on jo vähissä. Aitoossa vielä olisi:
Kotityöpalvelujen koulutusohjelma
- valmiuksia muun muassa
keittiö- ja siivoustöihin
Noh, noh! Liikaa dramatiikkaa ladattu. Vittumaisesti sanoen, kyllä se siitä, mutta näin on myöskin oikeasti.Jee vittu sunnuntaiahdistus.
On, on perkelettä. Tulis vaan kuula ja tappas. Kyllä sitten pitää olla hommaa.
Sillä se kyytä!Noh, noh! Liikaa dramatiikkaa ladattu. Vittumaisesti sanoen, kyllä se siitä, mutta näin on myöskin oikeasti.