Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol IX

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26884
Kun joitain viikkoja sitten iltapulussa kerrottiin, että suomalaisnaiset antaa helposti pillua ulkomaalaismiehille (etenkin mokkakikkeleille) niin Suomen miesten koripalloilun kannalta se on loistava juttu. Eipä meillä juur muuten ois noita ei-perisuomalaisnimisiä pelaajia maajoukkueessa, samaten Korisliigaan on moni pelaaja saatu asettumaan suomipimperoilla. Naisista on eniten hyötyä, kun pysyvät sängyn ja lieden välittömässä läheisyydessä.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Kun joitain viikkoja sitten iltapulussa kerrottiin, että suomalaisnaiset antaa helposti pillua ulkomaalaismiehille (etenkin mokkakikkeleille) niin Suomen miesten koripalloilun kannalta se on loistava juttu. Eipä meillä juur muuten ois noita ei-perisuomalaisnimisiä pelaajia maajoukkueessa, samaten Korisliigaan on moni pelaaja saatu asettumaan suomipimperoilla. Naisista on eniten hyötyä, kun pysyvät sängyn ja lieden välittömässä läheisyydessä.
Mun muija ei ole erityisen hyvä kokki.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Mun muija ei ole erityisen hyvä kokki.
Mä en ole antanut yhdenkään paremman puoliskoni huseerata keittiössä sen enempää kuin on ollut pakko. Tykkään kokkailusta sen verran paljon, että sitä ei viedä multa pois. Ei ole ollut mitään ongelmia ikinä, kenenkään kanssa, tästä järjestelystä.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Jee vittu sunnuntaiahdistus.
On, on perkelettä. Tulis vaan kuula ja tappas. Kyllä sitten pitää olla hommaa.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Jee vittu sunnuntaiahdistus.
On, on perkelettä. Tulis vaan kuula ja tappas. Kyllä sitten pitää olla hommaa.
Noh, noh! Liikaa dramatiikkaa ladattu. Vittumaisesti sanoen, kyllä se siitä, mutta näin on myöskin oikeasti.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Jos joskus synnytän tyttölapsen niin annan hälle nimeksi Taia.
Olisin sitten Taian omainen. HIHIHIHI! Hassuttelua! Mä oon tämmönen vekkuli joo niinpä.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Jos Taijalta otat jiin pois, niin anna se Pirjjolle. Pirjjo kahdella jiillä on jännä nimi.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös