Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol IX

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Kyllä tuolla Pauli Hanhiniemellä on miellyttävä puheääni ja -tapa. :ahem: Radio Suomessa vielä hetken.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Ihmeellisiä pieniä tapetin palasia alkoi ilmestyä lattialle. :eek: Varmaankin läpiveto?
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Tein biisin. Sen sanat menee suunnilleen näin:


Ua-paapo-lupaa pa-lamp pamp pamp (Toi on niinku sellanen alkuhuudahdus, josta on tuleva lentävä "lause", jota hoetaan ikuisesti ympär' maailman)

Hou hou lama hei
tyydi fyydi bama lei
Hou hou lama hei
tyydi fyydi bama lei
Patsuadi beibe, strapon my bunghole, gay!


Tossa olis säkeistö. Se tulee kaks kertaa peräkkäin, sitten tulee soolo samalla sointukierrolla, ja sitten vielä toi sama säkeistö.
Sointukierroks mä ihan itse kehittelin sellaisen että se niinku alkaa A:sta, sitten tulis D, sitten taas A, sit tossa viikalla rivillä beiben kohdalla tulis E, sitten se laskis Deehen, ja sit taas A. Laulumelodiaa mä en nyt oikein osaa tähän kirjottaa, mutta kyllähän te sen hoksaatte kun mietitten tota.
Alkaiskohan siinä olla hittibiisi kasassa?
 

Örfil

Guest
Toi "hou hou lama hei" kuulostaa jotenkin -90 luvun alun jutulta...
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Toi "hou hou lama hei" kuulostaa jotenkin -90 luvun alun jutulta...
Se on vähän sellainen poliittinen kannanotto, mutta toi joulupukkimainen hou hou on siinä keventämässä, ettei tule liian syvällistä sanomaa.
Mun piti siihen vielä bajamaja sovittaa, mut sit aattelin että ihmiset säihkähtäis niin rujoa kieltä, niin jätin sen pois.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Aika rohkea sanoitus, ehkä vähän seksuaalisväritteinen. Jos olisin levymoguli, suosittelisin siistimään tekstiä hieman.
 

Örfil

Guest
Metsämustikoiden hinta oli pompsahtanut 3 eurosta 6 euroon kahdessa päivässä. Kiskurit!
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Metsämustikoiden hinta oli pompsahtanut 3 eurosta 6 euroon kahdessa päivässä. Kiskurit!
Tulee vissiin huono sato. Olivat talvella paleltuneet, näin jostain luin. Thaimaalaiset ovat tänä vuonna sitten suomessa vähän pidempäänkin.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Tulee vissiin huono sato. Olivat talvella paleltuneet, näin jostain luin. Thaimaalaiset ovat tänä vuonna sitten suomessa vähän pidempäänkin.
Aika pientä ja harvaa on ollut mustikkasato. Noin niinkun skuttassa haahuilun lomassa noteerattuna.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös