Albert Oil
Hippi ja juntti
Mutta tuohon rakoseenhan mahtuu taloudellisesti 2:ksi mautoa joten hyvin ajettu.
Voi kauhistus! Miten vesakolle kävi?Muoniossa oli lehtiartikkeli kun kylän ainoa mopoauto oli ajettu ojaan.
Kyllä minua ainakin kiinnostaa miltä mahtaa maistua ranka perunat kolmen kalan jauhelihapihvi mezebaarin antimien kera h.sieni kuormuteella.Käy torstainakin ja kerro miltä maistui salaatti&mezebaari.
Aaahhh.. Wanha kunnon Hangonlehden Kyy tapettu Täktomissa -uutisointia.Muoniossa oli lehtiartikkeli kun kylän ainoa mopoauto oli ajettu ojaan.
Ilmeisesti oikea tapa on postata kuva forumille, että kaikki näkevät, että ajat mersulla?Näytä liitetiedosto 20482
Mitäs jos käyt pelaamassa sählyä työkavereiden kanssa ja autolle palatessasi naapurin teinityttö teki näin? Kuinka käärmeeksi sitä pitää ihmisen muuttua tilanteessa?
Käy töissä ja harrastaa liikuntaa?Iso muna ja Mersu. Mistä muusta voitaisiin vielä pilkata parkaa?
Voi nyt vittu sentään, kuovi.Aion kutsua tänään kaikkia veljikseni ja levittää lämmintä veljeyden sanomaa.
Jos mennään henkilökohtaisuuksiin, niin perittyä kaik on vain. Ihmisenä en ole saanut itse mitään aikaiseksi. En edes mukulan mukulaa.Iso muna ja Mersu. Mistä muusta voitaisiin vielä pilkata parkaa?
Äläs nyt. Pahennusta ja päänpyöritystä vaikka kuinka.Jos mennään henkilökohtaisuuksiin, niin perittyä kaik on vain. Ihmisenä en ole saanut itse mitään aikaiseksi. En edes mukulan mukulaa.
Poistin nyt kumminkin tuon mersun kuvan. Seuraava minkä postaan saattaa olla oikeasti mulkusta.Äläs nyt. Pahennusta ja päänpyöritystä vaikka kuinka.
Et kyllä mun kuvaa postaa.Poistin nyt kumminkin tuon mersun kuvan. Seuraava minkä postaan saattaa olla oikeasti mulkusta.
Voin faksata.Ei kellään olis pölykapselia lainata? Voi laittaa sähköpostilla.