kouvotsvoni
Banjottu
Eipä tuohon malliin käypäsiä osunut silmiin.
Eipä tuohon malliin käypäsiä osunut silmiin.
Tampesteriin tästä näin. Töireissu. Kaks yötä hotlassa. Huomisiltana saatan piipahtaa jossakin pubissa ottamassa sivistyneesti pari tuopposta. Jos kuka Mansen pösilö osaa neuvoa siintä Koskipuiston läheisyydestä jonkun irkkupubin, niin olis kiva. Saa toki liittyä seuraankin jos välttämättä tahtojaa..
No London Pub on siinä ihan samaisessa korttelissa. Paapan Kapakka ei ole irkku mutta oma juttunsa... Askelmatkan päässä majoituslaitostasi kumpainenkin. Niin ja tietty siinä kilpailijahotellin kiinteistössä toimii ihan näppärä Ukko Nooa
Noi sammyosammyn ehdotukset on mun korvaan hieman kliinisiä, viimeinen jopa ässä-ryhmää.No perhanas, ei täällä kauaa tarvi vastauksia vartoa. Johan noista kierroksen saa värkättyä hyvästi.. :thumbup:
Edit: Alkosuklaamunistakin, jep
Tämä ois ehdottomasti mun valintani, jos irkkua hakee. Tiistaisin mahtuu istumaankin ihan hyvin, ainakin viikko sitten oli yllättävänkin väljää. Eikä oo kaukanakaan.O'Connels - irkuista irkuin tässä kylässä. Visailua keskiviikkoisin
Bondage-hommissa 'nippikset' toimii kyllä paremmin.Biltemasta pitkiä nippusiteitä.
Sitä varten se ekasena siinä listassa olikin.Tämä ois ehdottomasti mun valintani, jos irkkua hakee. Tiistaisin mahtuu istumaankin ihan hyvin, ainakin viikko sitten oli yllättävänkin väljää. Eikä oo kaukanakaan.
Niin, itsehän en ole kahteenkymmeneenviiteen vuoteen verhonnut jumalaista kroppaani mustiin farkkuihin. Hiuksetkin, joita en ole välittänyt partakoneella minkään aatesuunnan edustamisen merkiksi ajaa, kannan ylpeästi siisteiksi ajeltuina ja hilsevapaina. Validia heteroleimaakin pystyn kantamaan sen ensimmäisenkään inehmon kyseenalaistamatta, time to time kera pinkin kauluspaidan.Noi sammyosammyn ehdotukset on mun korvaan hieman kliinisiä, viimeinen jopa ässä-ryhmää.
Kuka Saatana jättää postauslukemansa tuollaisiin lukuihin? :doubtful:Yksi viesti vielä, että tulee 666 viestimäärän loppuun ja sitten nukkumaan. Öitä.
Kuka Saatana jättää postauslukemansa tuollaisiin lukuihin? :doubtful:
Se "kohta" sitten lykkääntyi vuorokaudella, mutta taas soi c-kasetti. Eiliset kaapelit ja liittimet olivat vääriä tähän tarkoitukseen. Ei kuulunut kun toinen kanava, vaikka mitä teki, ja pieni lisätutkimus paljastikin, että miniplugissa oli liian vähän johtoja toimiakseen tässä tarkoituksessa. Mikä lie monoliitin tmv. olikaan.Parhaillaan käytänkin. Punkkirokkikeikka parinkymmenen vuoden takaa, tallennettu... en tiedä millä, kun ei ole oma tallennus.
Digitalisoin sen kohta siis, koska arvostan helppokäyttöisyyttä.
Mp3 muotoon meinasin, vaikka toi flac on maailmalla bootleg-heebojen valinta ollut jo kauan ennenku siitä tuli niin suosittu formaatti, mitä se nyt on. Mut mä en olekaan "bootleg-heebo".
Ja kuten kuvaan kuuluu, ei se onnistunut vieläkään. Ilmeisesti 90 minuutin kasetin yksi puoli on enemmän ku 45 minuuttia. Ja mä laitoin tallentamaan... tasan 45 minuuttia. Ja tietenkin just toi tallennus meni likimain niin tappiin kun tohon puoliskolle vaan mahtuu (joka oli ehkä jopa 30 sekuntiakin päälle tuon 45 minuutin). Toisin sanoen, jäi viimeisen biisin loppu pois.Se "kohta" sitten lykkääntyi vuorokaudella, mutta taas soi c-kasetti. Eiliset kaapelit ja liittimet olivat vääriä tähän tarkoitukseen. Ei kuulunut kun toinen kanava, vaikka mitä teki, ja pieni lisätutkimus paljastikin, että miniplugissa oli liian vähän johtoja toimiakseen tässä tarkoituksessa. Mikä lie monoliitin tmv. olikaan.
Nyt digitalisoituu punkkirokkia lisää koneelle. Ekaks wavina, ja siitä mp3-muotoon vbr laadulla, v0-asetuksin. Kelpaa mulle.
Pysy poissa forumilta tai tämäkin paikka sekoaa :mad_old:Piti käväistä apteekissa kipaisemassa vaimon lääke. Puolen tunnin jonotuksen jälkeen pääsin asioimaan, nytkun on käytössä sähköiset reseptit niin annoin vaimon kortin ja sanoin että pitäis olla sähköinen respti. farmaseutti sanoi, että kun hakee toiselle, niin pitäis tietää sen lääkeen nimi. Enhän mä sitä tiennyt, piti sitten soittaa, mutta kännykän näyttö hajos. Eikun sitten ajelemaan kotia kysymään. Poika kun oli päivällä ajellut autolla, niin bensa loppuikin, vaikka mittari näytti sitä olevan jäljellä. Onneksi oli varakanisterissa bensaa, ettei sentään huoltsikalle tarvinnut kävellä.
No uudella reissulla lääkkeiden haku onnistui. Muistin, että pitää kipaista karhupumppu kaupasta viemärinaukaisuun. Lähdin sitten ajelemaan, kun olin kääntymässä vasemmalle niin kolmion takaa hyökkäsi auto ja ihme sähellykselä onnistuin välttämän kolarin, risteys meni kyllä kamikazen takia vähän pitkäksi. Kaupasta löytyi ostos ja kun lähdin ajelemaan kotiin päin, niin toinen kamikaze päätti lähteä ohittamaan vastaantulevaa autoa ja meinasi tulla nokkakolari jäi siihen paniikkijarrutuksen jälkeen varmaan metri rakoa.
Taitaa olla parempi pysyä kotosalla loppuilta.
Valitettavan samat havainnot täältäkin. Meinaa melkein masentaa :nope:Onpa taas huikeaa menoa, kun yks papparainen paskantaa joka toikkiin.
Eikö niille ole nykyään enää mitään aktiviteetteja? Jotain kerhoja, missä pelaisivat Kimbleä tai jotain?
Kova kiire kolmeenkymppiinOnpa taas huikeaa menoa, kun yks papparainen paskantaa joka toikkiin.
Eikö niille ole nykyään enää mitään aktiviteetteja? Jotain kerhoja, missä pelaisivat Kimbleä tai jotain?