Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. V

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

burb

.
Itsehän tässä OHL-kauden loppua odottelen ja varaustilaisuutta. Tokihan se OHL-pyttykin kiva ois, mutta kun on yksin joikkuetta kaks kautta kantanut repparissa, niin kylläpä tuo pieni varausnumero enämpi kiinnostaa kuin tuon urpolauman menestys.
Vahinko vaan tätä änärin kuviota, että siellä ne pahimmat urvot varaa ensin.. ellei sitten hullun tuuri käy
Onneksi jalkapallossa (sekä oikeassa että simussa) noita varaustilaisuuksia ei ole viissiin suurin piirtein muualla kuin Pohjois-Ameriikassa, en ole vielä testaillut esim. MLS:ää mutta luulenpa että hermot menis. Jaa mutta pitäiskö nyt sitten kokeilla...

Onks toi joku managerointisimu vai joku tatinhakkaamis"räiskintä", en nimittäin tiedä noista lätkäpeleistä yhtään mitään...?

burb

.
No nii.. sait houkuteltua. Mr. burbin eka amerikan seikkailu alkakoot. Luultavasti hajoan varaustilaisuuksiin ym. paikallisiin paskalakeihin sekä - lakkeihin.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Onks toi joku managerointisimu vai joku tatinhakkaamis"räiskintä", en nimittäin tiedä noista lätkäpeleistä yhtään mitään...?
NHL13 ja Be a Pro.. eli ihan omalla avatar-pelaajalla uraa luomassa.
Jälkimmäinen (editointi) taas Darkest Hour (HoI2), tammikuu 1941 ja Deutschland Deutschland, über alles

Manageroinnissa muistan huikeimpana saavutuksena "Mestiksestä mestaruuteen", kun luotsasin muutaman kauden puurtamisen jälkeen KooKoon liigaan ja tulokaskaudella oitis mestariksi saakka (EHM 2007). Tyhjensi ikään kuin takin siinä, ettei tässä nyt juuri parsemmin kait voi enää.. On se peli vielä tallessa, kait, muttei ole pitkään aikaan jaksanut.

E: Enkä mie tiijä onko ameriikan soccerissa mitään varauskäytäntöä, waivereita tahi muitakaan NHL:n tapaisia jänskiä juttuja..

Viimeksi muokattu:

burb

.
Yllätti jopa Mietaan Juhan...
E: Enkä mie tiijä onko ameriikan soccerissa mitään varauskäytäntöä, waivereita tahi muitakaan NHL:n tapaisia jänskiä juttuja..
Joku hankala ja vastenmielinen varaushomma sielläkin on. Ja nuo adjektiivit tulee pelkästään siitä että mä en (vielä) tajua miten se homma menee.
Varmaan looginen ja näpsäkkä juttu noin niin kuin muuten jopa yli lajirajojenkin mutta kun ei vaan ole liikaa kokemusta miten se oikeasti toimii. Siksi hyljin, eli norppaan.
OLEN HANKALA!

... se on eri kuin joku muu kala...

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Yllätti jopa Mietaan Juhan...
Näin varmasti on. Aloitin sen pelin kyllä ihan työttömänä työnhakijana ja päädyin ensin Kajjjaaniin. Yhden kauden jälkeen oli sitten pöydällä avoimia paikkoja Mestiksestä aimo lailla ja yhtenä KooKoo. Sinne siis.

burb

.
Joku hankala ja vastenmielinen varaushomma sielläkin on.
Näytä liitetiedosto 18544

Jonkin (heh) verran näitä futismanagerointipelejä pelanneeni voinen sanoa jotta Euroopan liigoissa ei ole mitään Roster Guarantee Dayiöäyiötä tai Guaranteed Contract pelaajia tai Salary cappeja tai Discovery signing juttuja tai muuta kuvassa nähtyjä.
Menee kuuklettamiseksi, mutta joku noista jutuista on vissiin just sitä varaustilaisuusjuttua, ja osa nuorten pelaajien promootiota. Amerikan meinikiä.
Just nyt en sitten kuitenkaan jaksa asiaan paneutua, otan joko hörpyn jallua ja siivun mun Schalke-dominanssia tai sitten unta. Ehkä molempi.

Tuo kuva on siis Football Manager 2012 pelistä jossa pitäisi olla ihan ajantaisaiset säännöt kohdillaan.

jjv

Arschloch
Vaatii vain pari-kolme avainpelaajaa jotka pysyy kunnossa käytännössä koko kauden ja jotka ovat suurinpiirtein valmiita KUOLEMAAN joukkueensa puolesta.
Ja tietysti helvetin komean valmentajan, eli mut, jos nyt ei joku jo tajunnut.
Höwedes + Matip + Holby ja olihan siellä käsittämättömän kova vasen newgen laitapakki. Urheita miehiä kaikki.
Teemu Pukki oli muuten edelleen joukkueessa, joskin sai vähän vastuuta ja heitän hiuksista vittuun tämän kauden päätteeksi.

Älyttömille tiedoksi: nythän puhutaan tietysti Football Manager -pelistä, joskin vähän joudun egoani tiivistämään koska mun versio on 2012 eikä uusin 2013.
Annettakoon se mulla anteeksi, itse ainakin annan.
Niin niin, mutta siitä puuttuu Schalken menestyksenpelko.

Bisneskumppani Timorin saarelta.
Käärinväsitys, brasilialainen oli.

Muistelisin, että joskus kun lentokoneessa ilmaisia tarjoiluja oli niin lentoemot lopettivat tarjoilun heti mikäli turvavyömerkkivalo syttyi turbulenssin takia. Nykyään, kun matkustajilta yritetään nyhtää mahdollisimman paljon rahaa lennon aikana, ei ole meininkiäkään lopettaa tarjoilua. Huimaa touhua, kun kärryt kannuineen alkavat keikkua ja emojen pakarat läiskivät käytäväpaikalla istuvien poskia. Kuumajuomien tarjoilun sentään hetkeksi lopettivat.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Näytä liitetiedosto 18544

Jonkin (heh) verran näitä futismanagerointipelejä pelanneeni voinen sanoa jotta Euroopan liigoissa ei ole mitään Roster Guarantee Dayiöäyiötä tai Guaranteed Contract pelaajia tai Salary cappeja tai Discovery signing juttuja tai muuta kuvassa nähtyjä.
Menee kuuklettamiseksi, mutta joku noista jutuista on vissiin just sitä varaustilaisuusjuttua, ja osa nuorten pelaajien promootiota. Amerikan meinikiä.
Just nyt en sitten kuitenkaan jaksa asiaan paneutua, otan joko hörpyn jallua ja siivun mun Schalke-dominanssia tai sitten unta. Ehkä molempi.

Tuo kuva on siis Football Manager 2012 pelistä jossa pitäisi olla ihan ajantaisaiset säännöt kohdillaan.
Ymmärsin skriinsotista kaiken paitsi viimisen "transfer rules" -osion. Senkin varmaan ymmärtäisi jos tietäisi mitä tarkoittaa "discovery signing".

E: Jaa, niin sehän itse asiassa selvitetään siellä ihan viimitteeks.. lukkiin vaan huonost ekal kerral.

Viimeksi muokattu:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Kohta muuten voinee keittää aamukaffet. Turha kait tässä on uneksimaan enää mennä, aurinko pian paistaa silmään.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Paljonko halvimmat liput olis maksanu? Luultavasti jäänyt työkaverillanikin liput ostamatta jos nopeasti menneet.
Jotkut päätyliput olisi ollut 32-50e.

Hintahaitari näyttäisi olevat siis paikasta riippuen 32e - 320e.
Ja kyseessä lienee siis harjoitusottelu? Kyllä Suomessa osataan - rahastaa.
Joo osaamistahan se on harjoitusottelusta. Toki tässä on jonkinlaisesta ainutlaatuisesta tilaisuudesta kyse, vaikka en itse kovin paljon potkupalloa arvosta ja tämmöistä satasten tuhlailua ymmärräkään. Vähän muuten kirveli, kun huomasin pari vapaata kaarrelippua hintaan 73,5e chipale.
Jos kaikki liput myydään vaikka hinta on korkeahko niin tottahan se on tuon osaamisen osalta. Jos jää tyhjiä paikkoja niin hinnat voi kyseenalaistaa.
Järjetöntähän tuo munkin mielestä on maksaa tuollaista summaa treeneistä, mutta se maksakoon joka niin haluaa tehdä. #usko #kuolemanpelko
Mulla on sellainen tunne, että vippejä jää tulematta ja siellä tulee olemaan tyhjää. En uskalla katsoa telkkarista...jos tuo joltain kanavalta siis näkyy.
Näinpä. Lisäksi nuo ei varmaan ajattele mitään muuta kuin saatavia tulovirtoja. Eikä esim. tyhjien katsomoiden aiheuttamaa imagotappiota (esimerkkinä jääkiekon höntsäilykisat)

Hieman pelotti kirjoittaa tätä viestiä - iski KUOLEMANPELKO!
Itselle tuli nyt kassakladipelko.

burb

.
Mulla on sellainen tunne, että vippejä jää tulematta ja siellä tulee olemaan tyhjää.
Sama sille jos liput on myyty. Toisin olis jos ei olis edes myyty. Rahamiehet tajuaa. Eli Hjallis kouluttaa junnuaan, selkee peli. Ja hyvin näyttää menevän.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Sama sille jos liput on myyty. Toisin olis jos ei olis edes myyty. Rahamiehet tajuaa. Eli Hjallis kouluttaa junnuaan, selkee peli. Ja hyvin näyttää menevän.
Juu mutta potuttaa (jos tyhjiä), kun en saanut siskopojille vierekkäisiä paikkoja....ja tietenkään "edullisesti". Halvemmilla hinnoilla olisin itse mennyt kärsimään potkupallosta

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
ei liene pakko?
No ei, osaahan nuo (englesmannit) liikkua jo itsekin täällä "Somessa".

Ja oonhan mie joskus käynnyt sentään Camp Noullakin katsomassa...kärsimässä potkupallon katsomisesta. Edit: Ja tää ei ollut mitään managerifantasiointia, Jorma!

Viimeksi muokattu:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Olen pahoillani. Toivottavasti sait rahat takaisin.
Oli varmasti aivan kamalaa.
Joo oli kamalaa nähdä Litti pelaamassa Barcassa. Aivan tosi kamalaa nähdä myös muita tuon ajan kuuluisuuksia - mitä niitä nyt olikaaan - Swartsenegger jne.

Paljon oli porukkaa ja spanielit oli ihan kivoja meitille.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.