Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. V

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Pistin muuten palautetta noista sivuista, kuten antoivat laittaa...

Sitä emäksistä avainta vaan kyselin :eek:
Jonkun tarttis tehdä pilapuhelu sillai et käyttäis vaan suomenkielenään noita automaattikäännöksiä. :D

SamiJ

Well-known member
Ei muutaku soitto Microsoftin suomenkieliseen helppariin ja tiedustelemaan apuja, kun on ongelmaa emäksisen avaimen kanssa.

burb

.
Voitin just Bundesliigan Schalkella vuonna 2021 joten imekääpä siitä, dorkat.

burb

.
Kuus päivää enää ja Champions Liigan Finaali. Pikkasen jänskättää.

burb

.
Oho, menipä nopeesti tuo kuus päivää. Finaalimatsi. Virkkunen selostaa.

No ei oikeesti selosta. Ehkä mun päässä joo mutta siellä nyt muutenkin tapahtuu aika outoja juttuja.

burb

.
AAH! TRIPLA VITTU!

Liiga + Cup + Tsämppions liiga!

Aina ennen oon hyljeksiny noita vanhoja pelaajia mutta nyt osoittivat johtajuutta! Ja olenhan minäkin toki sankari, ei siinä.
Arsenal nurin 1-0.
33v. keskikentän monitaituri ratkaisi. Suutelisin miestä ellen olisi hetero. Kaverina. Ehkä pukukopin autereisessa siimeksessä tsekkaan lerssin, kuten kaikki joukkueurheilulajien miehet toisilleen tekee.

Menee muuten myyntiin jos saan hyvän hinnan.

Hartsa76

Well-known member
Ai vittu että jotta.
Just näillä näpyköillä lähtee kyyti kohti seinäjoen haasteita. Kolme päivää provinssirockin ihmeissä saa sielun lepäämään.
Sunnuntaina sinä heräät Jämsästä Jukolanviestin maalialueelta suunnistusvaatteisiin pukeutuneena ja ihmettelet, että miten ihmeessä sinä Jämsään päädyit Seinäjoen sijasta.

burb

.
Välttämättä mun ei tarviis tätä asiaa teille edes kertoa mutta mullapa on muuten pääkallosalmiakkeja ja aion kohta nauttia niiden hekumallisen syntisestä mausta. Tai ei se välttämättä oo syntiä mutta ehkä tää asia tarvii tarkastaa lähimmästä uskonnollisen toiminnan palvelupisteestä.

burb

.
Ei sitten minkäänlaista todentuntua siinä pelissä.
Vaatii vain pari-kolme avainpelaajaa jotka pysyy kunnossa käytännössä koko kauden ja jotka ovat suurinpiirtein valmiita KUOLEMAAN joukkueensa puolesta.
Ja tietysti helvetin komean valmentajan, eli mut, jos nyt ei joku jo tajunnut.
Höwedes + Matip + Holby ja olihan siellä käsittämättömän kova vasen newgen laitapakki. Urheita miehiä kaikki.
Teemu Pukki oli muuten edelleen joukkueessa, joskin sai vähän vastuuta ja heitän hiuksista vittuun tämän kauden päätteeksi.

Älyttömille tiedoksi: nythän puhutaan tietysti Football Manager -pelistä, joskin vähän joudun egoani tiivistämään koska mun versio on 2012 eikä uusin 2013.
Annettakoon se mulla anteeksi, itse ainakin annan.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
AAH! TRIPLA VITTU!

Liiga + Cup + Tsämppions liiga!

Aina ennen oon hyljeksiny noita vanhoja pelaajia mutta nyt osoittivat johtajuutta! Ja olenhan minäkin toki sankari, ei siinä.
Arsenal nurin 1-0.
33v. keskikentän monitaituri ratkaisi. Suutelisin miestä ellen olisi hetero. Kaverina. Ehkä pukukopin autereisessa siimeksessä tsekkaan lerssin, kuten kaikki joukkueurheilulajien miehet toisilleen tekee.

Menee muuten myyntiin jos saan hyvän hinnan.
Itsehän tässä OHL-kauden loppua odottelen ja varaustilaisuutta. Tokihan se OHL-pyttykin kiva ois, mutta kun on yksin joikkuetta kaks kautta kantanut repparissa, niin kylläpä tuo pieni varausnumero enämpi kiinnostaa kuin tuon urpolauman menestys.
Vahinko vaan tätä änärin kuviota, että siellä ne pahimmat urvot varaa ensin.. ellei sitten hullun tuuri käy

e: Toisaalla odottelen myöskin kevättä, kun hotsi hangessa lähtä silmien välliin ryssiä tähtään. Divisioonat vartoo asemissa malttamattomina. Hätäsimpiä pitää sitoa puuhun kiinni etteivät ennen aikojansa. Kunhan lumet sulaa, niin Uraliin, taakse sen juoksee vanja, kuuluu vinha läiske tossujen..

Viimeksi muokattu:
Status
Ei avoinna uusille viesteille.