Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. V

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

jjv

Arschloch
Radio Suomessa oli just juttua aiheesta. Ruispellot ovan kuulemma nykysuomessa niin harvinaisia, että siinä saa alastonna kilometritolkulla kirmata ruispellon löytääkseen. Kieri siinä sitten hengästyneenä ruispellossa, kun joku juhannustaikoja tuntematon maahanmuuttaja tai nykynuori on virkavallan jo perääsi soittanut.
Eli kannattaa mennä kaivoon, sieltä voi hyvällä tuurilla nähdä edes tissit. Pelimies naamioituu halkopinoksi (vähän wikipediasta lunttasin).

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Radio Suomessa oli just juttua aiheesta. Ruispellot ovan kuulemma nykysuomessa niin harvinaisia, että siinä saa alastonna kilometritolkulla kirmata ruispellon löytääkseen. Kieri siinä sitten hengästyneenä ruispellossa, kun joku juhannustaikoja tuntematon maahanmuuttaja tai nykynuori on virkavallan jo perääsi soittanut.
Yläneellä päin kun on yksi ruispelto, niin isäntä on lyöny pellolle mainiosti uimapaikka kyltin, johon fiksattu punainen viiva ylitte :D. Tiedä mistä rannasta on lainanu.

[

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
On tulossa mieletön jussi. Siinä mielessä, että tänä vuonna siinä ei ole mitään mieltä, kun eroa arkeen ei edes huomaa. Voisi vaikka huvin vuoksi valvoa juhannusyön.
Tunnetaan nykyään forumilla nimellä Racer X.

burb

.
Kannattaa katsoa Le Mansin kisaa koko yö Eurosportilta.
Tämä.

Tosin tuskinpa kellään tällaisella moottoriurheiluforumilla edes voi olla muunlaisia suunnitelmia juhannukseksi. Oi kun se Patrick on niin ihana!

nese

Well-known member
Tämä.

Tosin tuskinpa kellään tällaisella moottoriurheiluforumilla edes voi olla muunlaisia suunnitelmia juhannukseksi. Oi kun se Patrick on niin ihana!
Muuten kyllä katsoisin, mutta täällä päin plustv päätti lopettaa eurosportin näyttämisen, joten ei oikeen huvita katsoa. Toki streamejä löytyy, mutta niiden kautta ei huvita koko yötä katsoa ja eurosportin omaa netti-tv:tä en kyllä käytä, koska plustv ei laskenut hintoja, joten en tosiaan syydä rahaa turhaan. Jospa sitä pari tuntia katsoisi aina kun jaksaa.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Muuten kyllä katsoisin, mutta täällä päin plustv päätti lopettaa eurosportin näyttämisen, joten ei oikeen huvita katsoa. Toki streamejä löytyy, mutta niiden kautta ei huvita koko yötä katsoa ja eurosportin omaa netti-tv:tä en kyllä käytä, koska plustv ei laskenut hintoja, joten en tosiaan syydä rahaa turhaan. Jospa sitä pari tuntia katsoisi aina kun jaksaa.
Sama. Närästää edelleen PlusTV:n meno.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
On tällainen puol-ammattilaisen ura aika raskas. Duunit, yhdet treenit ja yhdet kisat samana päivänä.

Eilen kekkuloin Rovaniemellä päivän ja ajoin illalla kotiin. Tuli 36 tuntiin 1098 kilsaa ajoa.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
On tällainen puol-ammattilaisen ura aika raskas. Duunit, yhdet treenit ja yhdet kisat samana päivänä.

Eilen kekkuloin Rovaniemellä päivän ja ajoin illalla kotiin. Tuli 36 tuntiin 1098 kilsaa ajoa.
Ilmeisen suppee alue annettu?

burb

.
Kävi äsken aika hurja juttu: luulin että teevesi kiehuu mutta kun menin keittiöön niin huomasin ettei se kiehunutkaan! :D:D:D
Vähän olin että joo.

DSQ

Elossa
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Kävi äsken aika hurja juttu: luulin että teevesi kiehuu mutta kun menin keittiöön niin huomasin ettei se kiehunutkaan! :D:D:D
Vähän olin että joo.
Lähes samat tunnelmat täälläkin. Luulin, että elän elämäni parasta aikaa, mutta kun menin elämäni eteiseen, tajusin, ettei mua oltukaan kutsuttu partyihin. Vähän olin että aika kryptinen mielikuva.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Vähän olin että joo.
Jätkä elää kyllä täysillä! On the limits, sanoisi tanskalainen.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Vähän olin että joo.
Olitko kuitenkin laittanut teeveden kiehumaan, vai luulitko vain laittaneesi siinä vaiheessa kun luulit teeveden kiehuvan?

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
burb oli laittanut teeveensä kiehumaan, mutta sit kun se katto sitä niin ei se kiehunutkaan. Varmaan kun sieltä tuli Clintin pätkiä, niin siks. Kun se Clintti on niin yyperviilee jätkä.

burb

.
burb oli laittanut teeveensä kiehumaan, mutta sit kun se katto sitä niin ei se kiehunutkaan. Varmaan kun sieltä tuli Clintin pätkiä, niin siks. Kun se Clintti on niin yyperviilee jätkä.
Clintistä joku on sanonut että on tasan toinen niistä kahdsta jotka elokuvakäsiasetta laukoessaan ei räpsäytä silmiä. Sitä toista nimeä mä en muista IKINÄ.
Ei sillä että tällä tiedolla olis mitään merkitystä, ei tää oikein toimi edes snobbaillessa, mutta tuhlasinpahan aikaanne (jos luitte tänne asti). Siis yleisesti te, emmä Mehee aina teitittele. Ja jos tänne asti luitte niin kylläpä meni taas aikaa tärviölle. Voi sentään.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.