Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. V

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Näin sunnuntaina ikielävän Albertin.

Oli kuolat paidalla, lasittuneet silmät ja etovat löyhkät kaikki.

Onhan nuo Kilpisjärven avointen ovien päivät varmaan asukeille kivaa vaihtelua, mutta eikö kukaan ajattele lapsia? Ei varmaan, kun Jammu-setäkin kuoli.
Hetkinen! Sinäkös se olit jota ne järkkärit kovaotteisesti kurmootti Love etc:n aikana?
Katsoinkin, että oli tutunnäköinen paita, jota ei ollut päällä.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Hetkinen! Sinäkös se olit jota ne järkkärit kovaotteisesti kurmootti Love etc:n aikana?
Katsoinkin, että oli tutunnäköinen paita, jota ei ollut päällä.
En tuo ollut minä. Minä olin se joka tuli siihen eteesi ja totesi että "Moi Alppu! Mitä mies? ALPPU! ALPPU HERÄÄÄ!!!"

Mutta olit sen verran keskittynyt kuolaamiseen ja virtsaamiseen, että et huomioinut asiaa millään tavalla. Mielestäni tosin valitsemasi paikka oli hieman outo, sillä ojan pohjalla makaaminen silloin kun kyseiseen ojaan valuu nestettä läheisistä bajamajoista ei liene miellyttävin paikka levätä. Ja itselläni on tapana avata housuja edes hieman virtsatessani.

Mutta kukin tavallaan.

Örfil

Guest
Nyt kyllä Alperttia haukutaan syyttä suotta. Alpert on hyvinkin sisäsiisti kuski.
Kerran veti pähkinät Anjovikseen ja sekin taisi olla Otto.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mun ala-asteen koulukaveri vois tulla forumistiksi.

Jussu Hattunen ol' hän. Mutta ei ole enää, kun vaihtoi nimensä naimisiin mennessä. Piposeksi häntä myös kutsuttiin.

burb

.
Päivitin TomTomin kartat.
Eipä etukäteen tullut mieleenkään että uusi karttatiedosto olis niin paljon bittirikkaampi ettei se sopinut laitteen mukana tulleelle muistiläystäkkeelle. Onneksi valikoimistani löytyi tilavampi yksilö. Kiitin itseäni loistavasta palvelusta ja poistuin vihellellen.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Vahasin tuon Astrani ja tajusin, että sehän on GL-malli.
Gran Lurismo. Siistiä.
En ole tajunnut aikaisemmin, että alla on ns. Parempi malli.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.